autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

Κινητήρας: «Ζωηρός» και κυρίως οικονομικός

Διαβάστηκε από 8891 αναγνώστες - 2/8/2021

Κάτω από το καπό της συγκεκριμένης έκδοσης βρίσκεται ένας τρικύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας μόλις 999 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 110 ίππους και 180 Nm ροπής. Το λογότυπο eTSI παραπέμπει σε ήπια υβριδικό σύστημα και πράγματι, το τρικύλινδρο μοτέρ άμεσου ψεκασμού με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο φέρει ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το φορτίο είναι μηδενικό, δηλαδή όταν αφήνουμε το πόδι από το γκάζι, ενώ προσφέρει και έξτρα δύναμη. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω το γνωστού αυτόματου κιβωτίου DSG διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των περίπου 1.300 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 202 χλμ./ώρα. Το ήπια υβριδικό σύστημα συμβάλλει στη διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλό επίπεδο, με την επίσημη αντιπροσωπεία να ανακοινώνει μέση εργοστασιακή 5,2 λτ., ενώ στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε στον υπολογιστή ταξιδίου την αντίστοιχη τιμή να κυμαίνεται στα 6,5 λτ./100 χλμ.

Kοινοποίησε το »


Στον δρόμο: Κορυφαία ποιότητα κύλισης
Με την ποιότητα κύλισης και την κορυφαία ηχομόνωση να παραμένουν τα δυνατά του χαρτιά, το νέο Volkswagen Golf έρχεται να διατηρήσει τον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα και να γίνει ακόμα πιο «πολιτισμένο» λόγω του ήπια υβριδικού συστήματος. Ο τρικύλινδρος κινητήρας μετακινεί αξιοπρεπέστατα το στιβαρό αμάξωμα και γίνεται θορυβώδης μόνο σε υπερβολικά υψηλές στροφές, φαινόμενο που συναντά κανείς πολύ σπάνια λόγω του κιβωτίου ταχυτήτων. Το DSG ταιριάζει «γάντι» με το 48V σύστημα, το οποίο απενεργοποιεί και ενεργοποιεί τον κινητήρα χωρίς καν να το αντιληφθεί ο οδηγός. Τέλος, η ανάρτηση και η κορυφαία ηχομόνωση προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα κύλισης, δίνοντας έμφαση κυρίως στην κορυφαία άνεση.



Η τιμή του νέου VW Golf ξεκινά από τα 20.500 ευρώ, ενώ στην προκειμένη περίπτωση, το ήπια υβριδικό σύστημα και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αυξάνουν το κόστος απόκτησης στα 22.200 ευρώ. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός ότι η συγκεκριμένη έκδοση απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας, μιας και οι εκπομπές ρύπων περιορίζοντα στα 119 γρ./χλμ.

Συμπέρασμα
Το VW Golf eTSI αποτελεί μία έκδοση που θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Με σχετικά μικρή διαφορά σε οικονομικό επίπεδο, το γερμανικό μοντέλο αποκτά ήπια υβριδικό σύστημα που μειώνει την κατανάλωση, ενώ προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό, πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και ένα εξαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »