Το Hyundai i30 Fastback έρχεται με ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο ισχύς 160 ίππων και συνεργάζεται αρμονικά με το αυτόματο κιβώτιο 7-DCT. Με δυναμική κι αεροδυναμική εμφάνιση που τραβάει τα βλέμματα.
Το Hyundai i30 είναι ένα αυτοκίνητο που κατάφερε από την πρώτη του κιόλας εμφάνιση να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού, ενώ το δυνατό του σημείο ήταν ανέκαθεν η κορυφαία σχέση τιμής/απόδοσης. Πλέον ανανεώθηκε, απέκτησε ένα πιο δυναμικό design και ανανεωμένα μηχανικά μέρη. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε την Fastback έκδοση αμαξώματος, με τον ολοκαίνουριο κινητήρα βενζίνης 1.5 T-GDi, ο οποίος συνοδεύεται από ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, αλλά και το αυτόματο κιβώτιο 7-DCT διπλού συμπλέκτη.
Ο μεγάλος πρωταγωνιστής στην έκδοση της δοκιμής δεν είναι άλλος από τον ολοκαίνουριο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1,482 λτ. Ο τετρακύλινδρος T-GDi ενσωματώνει έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει επιπλέον ισχύ σε πλήρες φορτίο, ενώ αξιοσημείωτη τεχνολογία είναι το σύστημα μεταβλητού χρονισμού CVVD, το οποίο ελέγχει το βύθισμα και τη διάρκεια ανοίγματος των βαλβίδων. Κάπως έτσι, η μέγιστη ισχύς αγγίζει τους 159 ίππους και η ροπή τα 253 Nm από τις μόλις 1.500 σ.αλ. Στην προκειμένη περίπτωση, η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω του αυτόματου 7-DCT διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής του «έξυπνου» χειροκίνητου IMT έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των περίπου 1.400 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στη κατανάλωση, η επίσημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ., ωστόσο στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε αυτή την τιμή να διαμορφώνεται στα 7 λτ./100 χλμ.
Στον δρόμο: Είναι στιβαρό και εμπνέει ασφάλεια
Το ανανεωμένο Hyundai i30 αποδεικνύεται ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη, με τη θέση οδήγησης να ικανοποιεί τον καθένα και την ορατότητα να κρίνεται ικανοποιητική, με εξαίρεση τη θέα προς τα πίσω, λόγω του κεκλιμένου παρμπρίζ. Η ανάρτηση με υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα λειτουργεί υποδειγματικά, ενώ υπό πίεση παρουσιάζονται μικρές κλίσεις που δεν πρόκειται να προβληματίσουν τον οδηγό. Τα φρένα είναι εξαιρετικά και παραμένουν αποτελεσματικά, ακόμα και σε συνθήκες αυξημένης καταπόνησης. Όσον αφορά στον κινητήρα, είναι ικανός να κινεί σβέλτα το αμάξωμα, αν και σε τέτοιους ρυθμούς οι ανάγκες σε καύσιμο αυξάνονται αρκετά. Τέλος, το κιβώτιο ταχυτήτων πραγματοποιεί γρήγορες αλλαγές και η ύπαρξη των paddles πίσω από το τιμόνι μόνο θετική μπορεί να χαρακτηριστεί.
Η τιμή του Hyundai i30 Fastback στην έκδοση με τον κινητήρα των 159 ίππων και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξεκινά από τα 21.890 ευρώ, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι διατίθεται με εργοστασιακή εγγύηση πέντε ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.
Συμπέρασμα
Η αλματώδης πορεία της Hyundai σε κάθε τομέα είναι πλέον γεγονός. Το Hyundai i30 απέκτησε πιο ελκυστική εμφάνιση από ποτέ, προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό, αλλά και σύγχρονα μηχανικά μέρη. Αυτά τα στοιχεία, αλλά και η κορυφαία σχέση τιμής/αξίας αρκούν ώστε να παραμείνει πρωταγωνιστής στην κατηγορία του.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr