5 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το ήπια υβριδικό Hyundai i30 Fastback

4/2/2021

Το Hyundai i30 απέκτησε πιο δυναμική σχεδίαση και έναν νέο, ήπια υβριδικό κινητήρα που δημιουργεί τον τέλειο συνδυασμό. Τον δοκιμάσαμε συνδυαστικά με το αυτόματο κιβώτιο στο Fastback αμάξωμα και ήρθε η ώρα να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

 
 
Το Hyundai i30 είναι ένα αυτοκίνητο που κατάφερε από την πρώτη του κιόλας εμφάνιση να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού, ενώ το δυνατό του σημείο ήταν ανέκαθεν η κορυφαία σχέση τιμής/απόδοσης. Πλέον ανανεώθηκε, απέκτησε ένα πιο δυναμικό design και ανανεωμένα μηχανικά μέρη. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε την Fastback έκδοση αμαξώματος, με τον ολοκαίνουριο κινητήρα βενζίνης 1.5 T-GDi, ο οποίος συνοδεύεται από ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, αλλά και το αυτόματο κιβώτιο 7-DCT διπλού συμπλέκτη.

Εξωτερικά το ανανεωμένο μικρομεσαίο της Hyundai ξεχωρίζει από τα «φρέσκα» LED φωτιστικά σώματα που σχηματίζουν το σχήμα «V» και την μεγάλη μάσκα. Οι προαιρετικές ζάντες μεγέθους 17 ιντσών αποτελούν ένα επιπλέον «sportive» στοιχείο, ενώ στην περίπτωση της Fastback έκδοσης, το πίσω μέρος είναι κεκλιμένο. Το τελείωμα του αμαξώματος μήκους 4.455 είναι ιδιαίτερα αεροδυναμικό, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι μόλις Cd 0,30.



Εσωτερικό: Σύγχρονο και λειτουργικό
Περνώντας στο εσωτερικό, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά και δείχνουν ικανά να αντέξουν στο χρόνο. Πλέον στο ανανεωμένο Hyundai i30 συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι (εκτός της βασικής έκδοσης), ενώ στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει μία οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών. Μέσω αυτής, οι επιβάτες ενημερώνονται και ψυχαγωγούνται, ενώ δεν απουσιάζει η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές. Σημαντική παροχή είναι η βάση ασύρματης φόρτισης, οι θύρες φόρτισης, αλλά και οι πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα. Οι χώροι κυμαίνονται σε πολύ καλό επίπεδο για την κατηγορία και μία πενταμελής οικογένεια θα ταξιδέψει με κάθε άνεση. Στα πίσω καθίσματα, οι χώροι για τα γόνατα είναι ικανοποιητικοί και, παρά την έντονη κλίση της οροφής, θα βολευθούν ακόμα και οι πιο ψηλοί επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών κρίνεται επαρκής, με τον όγκο του να αγγίζει τα 450 λτ. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μία αύξηση κατά περίπου 50 λτ. σε σχέση με την hatchback έκδοση αμαξώματος.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει