Ο εσωτερικός διάκοσμος του C3 Aircross δείχνει και είναι καλοφτιαγμένος. Δεν τρίζει το παραμικρό και όλα δείχνουν πως θα είναι ανθεκτικά στον χρόνο. Τεχνολογικά και χρηστικά, όλα ρυθμίζονται από την κεντρική οθόνη αφής που είναι πολύ εύκολη στην χρήση, ενώ ο αναλογικός πίνακας οργάνων, είναι ευανάγνωστος και πλήρης πληροφοριών Στον τομέα των χώρων, τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι ευμετάβλητος λόγω αυτών. Υπολογίστε έτσι 410-520 λίτρα για τα επόμενα ψώνια στο σούπερ μάρκετ, ή την μικρή μετακόμιση που θέλατε.
Οικονομία και γκάζι σε απόλυτη ισορροπία
Κάτω από το μεγάλο και ψηλό καπό του μοντέλου, συναντάμε το νέο Euro 6.2 BlueHDi κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, σε συνεργασία με το αποδεδειγμένα πολύ καλό αυτόματο EAT6 κιβώτιο.
Το συγκεκριμένο σύνολο, κινεί ικανοποιητικά τα 1.260 κιλά του αμαξώματος και καταφέρνει να του παρέχει εντυπωσιακά καλές επιδόσεις, μη ξεχνώντας στιγμή την οικονομική του φύση.
Πιο συγκεκριμένα το 0-100 έρχεται σε 10.8 δευτ., η τελική φτάνει τα 195 χλμ./ώρα, ενώ η πραγματική κατανάλωση ξεπερνά κατά 2 περίπου λτ. την υποσχόμενη των 4λτ./100χλμ. της εταιρίας. Η άριστη συνεργασία του 300 Nm ροπής κινητήρα με το δοκιμασμένο 6άρι αυτόματο κιβώτιο, προσφέρει ξεκούραση κατά την οδήγηση, ενώ είναι «ετοιμοπόλεμη» να ανταπεξέλθει στις όποιες ορέξεις του οδηγού.
Γνήσιο τέκνο της Γαλλική σχολής
Χωρίς να παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις συνδυάζει με άριστο τρόπο την κορυφαία άνεση με τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά. Σε προκαλεί να το πιέσεις, με την σιγουριά αυτή να έρχεται από τις μικρές κλίσεις στις στροφές και την σταθερότητα τόσο του μπροστινού όσο και του πίσω άξονα. Από την άλλη το τιμόνι είναι σαφές και με σωστό βάρος αλλά λίγο αργό. Το C3 Aircross εφοδιάζεται με το σύστημα Grip Control που ενεργεί στο ESP και εξασφαλίζει καλή πρόσφυση σε οποιοδήποτε τερέν. Διαθέτει σύστημα ελέγχου ταχύτητας κατάβασης, διατηρώντας αυτόματα ταχύτητα μικρότερη των 8χλμ/ώρα.
Συμπέρασμα
Σε βάση για τα καλά στον hot κόσμο των SUV, παρέχει τρομερή άνεση σε όλους τους επιβάτες, ενώ έχει γκάζι χωρίς να διψάει. Εάν αυτή δεν είναι συνταγή επιτυχίας, τότε ποια είναι;
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr