Η Dacia ανήκει στον όμιλο Groupe Renault, ο οποίος «στοιχηματίζει» στο υγραέριο. Έτσι, η τακτική που ακολουθήθηκε στο Dacia Duster ισχύει και στην περίπτωση του Sandero, το οποίο φέρει μοτέρ διπλού καυσίμου. Αναλυτικότερα, κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας TCe χωρητικότητας 999 κ.εκ., ο οποίος με χρήση LPG αποδίδει 100 ίππους (91 με βενζίνης) και 170 Nm ροπής (160 με βενζίνης). Όπως συνέβη και σε άλλα μοντέλα με το ίδιο μοτέρ, η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού σασμάν έξι σχέσεων. Το μεγάλο ενδιαφέρον στρέφεται στην κατανάλωση, η οποία με χρήση υγραερίου διαπιστώσαμε ότι κυμαίνεται κατά μέσο όρο κοντά στα 8 λτ./100 χλμ. Με την τιμή του υγραερίου να αγγίζει τα 0,9 ευρώ, συμπεραίνουμε ότι με 7.2 ευρώ είναι εφικτό να διανύσει κανείς μία απόσταση της τάξης των 100 χλμ. Εντυπωσιακή είναι και η αυτονομία, η οποία σε θεωρητικό επίπεδο μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 1.464 χλμ.
ή πηγαίνετε κατευθείαν στη σελίδα που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr