Η Opel ανανέωσε το best seller της Astra δίνοντας του φρέσκες αισθητικές πινελιές, αναβαθμισμένο λογισμικό αλλά και έναν εξαιρετικό πετρελαιοκινητήρα. Το δεύτερο σε πωλήσεις μικρομεσαίο στη χώρα μας το 2019 μας συστήνεται καλύτερο από ποτέ.
Δοκιμάζουμε το νέο Opel Astra με τον ολόφρεσκο 1.500άρη diesel κινητήρα των 122 ίππων και 300 Nm ροπής. Με τιμή στα 21.400 ευρώ φλερτάρει σθεναρά με το ελληνικό κοινό. Πρέπει να είσαι σχεδόν φανατικός οπαδός του Astra για να παρατηρήσεις απευθείας τις σχεδιαστικές αλλαγές που επέφερε στο μοντέλο η συγκεκριμένη ανανέωση. Παρόλα αυτά αποτελεί ένα ελληνικό best seller και η παραμικρή τροποποίηση του είναι είδηση. Πιο συγκεκριμένα λοιπόν συναντάμε αλλαγές στην μπροστινή γρίλια, τη ποδιά, αλλά και τα ανοίγματα των αεραγωγών. Αλλαγές που αποσκοπούν κυρίως στην αεροδυναμική του μοντέλου, η οποία βελτιώθηκε και με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.26 πετυχαίνει το καλύτερο νούμερο της κατηγορίας.
Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Opel Astra παραμένει σχεδόν αυτούσιος, χρησιμοποιώντας τα ίδια ποιοτικά υλικά και συνεχίζοντας να έχει εξαιρετική συναρμογή και φινίρισμα. Όμως θα συναντήσουμε ένα εξελιγμένο σύστημα infotainment το οποίο έχει αλλάξει ριζικά interface και είναι αρκετά πιο γρήγορο, αλλά και νέο πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη. Στο χωροταξικό σκηνικό τώρα του Opel Astra, τα πράγματα είναι εντυπωσιακά, με ιδιαίτερη άνεση για τα κεφάλια αλλά και τα γόνατα των δύο πίσω επιβατών. Μάλιστα με μερικές παραχωρήσεις μπορούν να γίνουν και 3, την ώρα που ο χώρος αποσκευών παραμένει στα εξαιρετικά για την κατηγορία 370λτ.