Το φρεσκαρισμένο Ignis διαθέτει ως μοναδική επιλογή, τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.200κ.εκ. ο οποίος συνεργάζεται αθόρυβα με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 12V. Στο δυναμόμετρο οι ίπποι είναι στους 83 και η ροπή στα 107 Nm, νούμερα που αποδεικνύουν και εμπράκτως την καθαρά αστική του προσέγγιση. Μία προσέγγιση στην οποία η μπαταρία ιόντων λιθίου των 10Ah βοηθάει αρκετά, αποθηκεύοντας ενέργεια κατά την πέδηση, την οποία και προσφέρει στο μοντέλο επικουρικά κατά την εκκίνηση ή την επιτάχυνση. Η συνεργασία τους καταφέρνει να εξασφαλίσει πραγματική κατανάλωση στα 5.3λτ./100χλμ. κάνοντας το Ignis ένα από τα οικονομικότερα μικρά της αγοράς.
Οδική συμπεριφορά: Ασύγκριτα ευέλικτο αλλά και περιπετειώδες
Αμέσως συνειδητοποιείς πως η θέση οδήγησης είναι αρκετά υψηλή και διαθέτει πολύ καλή ορατότητα, στοιχείο που εκτιμάται ιδιαιτέρως σε εντός πόλης μετακινήσεις. Σε αυτές να προσθέσουμε πως το Ignis είναι τρομερά ευέλικτο καθώς σε μήκος δεν ξεπερνά τα 3.7 μ. και ο κύκλος στροφής τα 9.4μ. Οι δυνατότητες του όμως δεν σταματούν εκεί, καθώς τα 180χλστ. απόστασης από το έδαφος του επιτρέπουν αρκετές light χωμάτινες περιπέτειες. Η ανάρτηση είναι μερικώς σφικτή με το τιμόνι να είναι ελαφρύ αλλά να παρέχει μέτρια πληροφόρηση. Πραγματικό πολυεργαλείο δίνει το κάτι παραπάνω σε μία κατηγορία που είναι αρκετά απαιτητική.
Συμπέρασμα
Ιδιαίτερο σχεδιαστικά, με ασύγκριτη ευελιξία και πραγματική μέση κατανάλωση στα 5.3λτ./100χλμ. Το φρεσκαρισμένο Ignis απευθύνεται στους λάτρεις των πόλεων και είναι σε θέση να τους πάει εκεί που άλλα μοντέλα δεν μπορούν.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr