6 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το «σκληροτράχηλο» Ford Ranger των 213 ίππων

Διαβάστηκε από 1830 αναγνώστες - 15/1/2021

Είναι ένα από τα δημοφιλέστερα pick-up της αγοράς και όχι άδικα. Το Ford Ranger των 213 ίππων στην έκδοση Wildtrak έχει όλες τις ανέσεις, αλλά δεν παύει να «διψά» για λάσπη!

 
 
Η κατηγορία των pick-up έχει γίνει πιο δημοφιλής, κυρίως λόγω του πιο «ολοκληρωμένου» χαρακτήρα των μοντέλων και τα τελευταία χρόνια το Ford Ranger αποσπά σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων. Το θηριώδες μοντέλο της Ford συνδυάζει τη σύγχρονη τεχνολογία, την «γεμάτη» απόδοση και την επιβλητική εμφάνιση, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να περάσει απαρατήρητο. Στα χέρια μας βρέθηκε η έκδοση «Wildtrak», η οποία φέρει όλο τον εξοπλισμό που θα μεταμορφώσει το Ranger στο απόλυτο όχημα περιπέτειας και όχι μόνο.

Εξωτερικά το Ford Ranger Wildtrak είναι κάτι παραπάνω από επιβλητικό, με το μήκος του να αγγίζει τα 5.359 χλστ. και το ύψος τα 1.848 χλστ. Στο εμπρός τμήμα είναι εμφανής η γκρι μάσκα, που συνδυάζεται με τους καθρέφτες ίδιου χρώματος. Στο πλαϊνό τμήμα υπάρχει ένα πρακτικό σκαλοπάτι στην εν λόγω έκδοση, αλλά και οι ράγες οροφής που προσδίδουν έναν πιο «περιπετειώδη» χαρακτήρα. Ασφαλώς, στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για την έκδοση αμαξώματος «Double Cab», με διευρυμένους εσωτερικούς χώρους και πιο περιορισμένο χώρο αποθήκευσης, από τον οποίο ωστόσο δε λείπουν οι πρακτικές λύσεις όπως η πηγή ρεύματος και η ανθεκτική επένδυση του δαπέδου.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Όσο σκληροτράχηλο φαίνεται εξωτερικά, τόσο πολυτελές και ποιοτικό είναι στο εσωτερικό του το Ford Ranger. Στο ταμπλό υπάρχουν πορτοκαλί λεπτομέρειες που καθιστούν σαφές ότι πρόκειται για την έκδοση «Wildtrak», το ίδιο ισχύει και για τις επενδύσεις των θυρών με τις πορτοκαλί ραφές. Στην κεντρική κονσόλα συναντάμε μία ευανάγνωστη οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών, η οποία διαθέτει σύστημα πλοήγησης, δυνατότητα συνδεσιμότητας και άλλες λειτουργίες, ενώ δεν απουσιάζει η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας πίνακας οργάνων που συνδυάζει την αναλογική με την ψηφιακή εποχή και είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστος, απεικονίζοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Από την έκδοση της δοκιμής δεν απουσιάζουν τα δερμάτινα καθίσματα, τα οποία στην περίπτωση του «Wildtrak» είναι και θερμαινόμενα. Δίπλα από τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων υπάρχει και ένας περιστροφικός διακόπτης, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την εμπλοκή του συστήματος τετρακίνησης, ενώ λίγο πιο μπροστά βρίσκεται και το κουμπί επιλογής του ελέγχου κατάβασης. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι επιπέδου οικογενειακού αυτοκινήτου, οι θύρες usb και οι θήκες για μικροαντικείμενα ιδιαίτερα πρακτικές, ενώ οι διαστάσεις του χώρου φόρτωσης είναι 1,61 x 1,56 μέτρα.



Κινητήρας: Δίνουν άλλον αέρα οι 213 ίπποι
Κάτω από το καπό του Ford Ranger Wlidtrak βρίσκεται ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας πετρελαίου χωρητικότητας 1.996 κ.εκ. Αποδίδει 213 ίππους και η μέγιστη τιμή των 500 Nm ροπής έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα σε περίπτωση που έχει επιλεχθεί το «2H», μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με 10 σχέσεις, ενώ δεν απουσιάζει και η επιλογή «Sport» από τον επιλογέα. Η «πυκνή» κλιμάκωση του κιβωτίου προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 9 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, εντυπωσιακή επίδοση δεδομένου ότι μιλάμε για ένα pick-up μάζας που ξεπερνά τα 2.300 κιλά. Όσον αφορά στην κατανάλωση, η επίσημη αντιπροσωπεία δηλώνει 7,7 λτ./100 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής τέτοια τιμή είδαμε σε υπεραστικό περιβάλλον, ενώ σε μικτές συνθήκες οδήγησης ο πίνακα οργάνων έδειξε 9-10 λτ./100 χλμ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει