CUPRA Formentor VZ5: Ηδονή που τείνει προς εξαφάνιση
Το CUPRA Formentor VZ5 των 390 ίππων, των 2.500 κυβικών εκατοστών και της γνήσιας βενζινοκίνητης θορυβώδης απόλαυσης μοιάζει σαν δεινόσαυρος σε μια εποχή που όλα γυρνάνε μόνο γύρω από την κατανάλωση και το ρεύμα. Το ισπανικό θηρίο μας δείχνει τι πρόκειται να χάσουμε στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Το CUPRA Formentor VZ5 είναι ένα καθαρόαιμο όπλο
Μετά από τη δοκιμή ενός τέτοιου αυτοκίνητου, οι παλάμες είναι ιδρωμένες κι οι λέξεις έχουν εγκλωβιστεί στην ηδονική απόλαυση του εγκεφάλου που κάνει repeat στις σκηνές και στην αίσθηση που απόλαυσε πίσω από το τιμόνι ενός από τους τελευταίους γνήσιους εκπρόσωπους της αυτοκίνησης πριν μεταβούμε με μαθηματική ακρίβεια στην εποχή του ρεύματος. Το CUPRA Formentor VZ5 δεν είναι ένα καθημερινό αυτοκίνητο, είναι ένα όχημα που στο πάτημα της μίζας στο τιμόνι θα σου αφαιρέσει τις όποιες έννοιες από το μυαλό, με το μπάσο ήχο της εξάτμισης να σε βάζει σε ένα παράλληλο σύμπαν, ακόμα κι αν είναι κολλημένος στην κίνηση. Βέβαια το πραγματικό «φώς» το βλέπεις όταν μείνεις μόνος με το δρόμο ή ακόμα καλύτερα με την πίστα.
Sexy εμφάνιση και 20αρες ζάντες που προκαλούν ζάλη
Τη διαφορετικότητα του CUPRA Formentor VZ5 την αντιλαμβάνεσαι από την πρώτη στιγμή που το βλέπεις. Το ήδη δυναμικό αμάξωμα του μοντέλου γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό από τις προσθήκες της εταιρίας που έχουν να κάνουν τόσο με το αισθητικό κομμάτι, όσο και με το αεροδυναμικό τομέα, ενώ σε όλες τις λεπτομέρειες κυριαρχεί το χρώμα του χαλκού.
Η μάσκα με το εντυπωσιακό λογότυπο πλέον φαίνεται μικρή μπροστά στο προφυλακτήρα με τα ανθρακονημάτινα splitter, που διοχετεύουν τον αέρα με τέτοιο τρόπο ώστε να ασκείται η κατάλληλη πίεση στο εμπρός μέρος για να μένει βιδωμένο στο δρόμο.
Οι 20αρες δίχρωμες ζάντες με την ιδιαίτερη σχεδίαση, που στέκουν μέσα στους διευρυμένους θόλους, αφήνουν σε κοινή θέα τις 6πίστονες δαγκάνες και τους δίσκους των 375 χιλιοστών, κάνοντας κάθε υποψία ότι πρόκειται για απλή έκδοση να εξαλειφθεί. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης κι ο διαχύτης από γνήσιο ανθρακόνημα, ενώ η οριζόντια λωρίδα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα δημιουργεί μια όμορφη φωτεινή υπογραφή σε κάθε πάτημα του φρένου.
Σχολιάστε |