Πληθωρικό με μάτσο χαρακτήρα - Το νέο C3 Aircross έρχεται φορτσάτο με νέα ταυτότητα και χαρακτηριστικά, προβάλλοντας τον SUV χαρακτήρα του. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον 1.6 diesel κινητήρα των 120 ίππων και σας μεταφέρουμε κάθε λεπτομέρεια.
Το νέο C3 Aircross είναι η πρόταση της Citroen στην ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα κατηγορία των κόμπακτ SUV, μια κατηγορία που προσελκύει ολοένα και περισσότερους αγοραστές σε όλη την Ευρώπη.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Μυώδη εμφάνιση με αρκετό ύψος
Τι χρειάζεται ένα αμάξωμα για να ταυτοποιηθεί ως αυθεντικό crossover; Απόσταση από το έδαφος, brutal εμφάνιση, μαύρα πλαστικά προστατευτικά στα φτερά των τροχών και φυσικά αυτοκρατορική θέση οδήγησης. Όλα αυτά θα τα βρείτε και με το παραπάνω στο νέο C3 Aircross καθώς μπαίνει δυναμικά και με αξιώσεις σε μία απαιτητική κατηγορία. Με τόσο γεμάτη εμφάνιση μα και δυναμική σχεδίαση εκτοπίζει αυτόματα μεγάλο μέρος του ανταγωνισμού.
Εσωτερικό-χώροι: Νεανικό σύνολο πλήρως εναρμονισμένο με την εποχή του
Ο εσωτερικός διάκοσμος θυμίζει αρκετά το απλό C3 με ελλειπτικά σχήματα στους αεραγωγούς, μία όμορφη και αρκετά μεγάλη οθόνη infotainment στο κέντρο και έναν πλήρως ευανάγνωστο πίνακα οργάνων. Η έλλειψη πολλών μπουτόν από το τιμόνι και η καλή τοποθέτηση τους, απαιτούν ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης. Στον τομέα της ποιότητας, ένα αρκετά μεγάλο τμήμα καλύπτεται με μαλακό πλαστικό, όλα δείχνουν γεροδεμένα ενώ τα πολύ καλά καθίσματα εξαφανίζουν κάθε ίχνος κούρασης. Στον εξοπλισμό πέρα από τα συνήθη της εποχής όπως αισθητήρα προσοχής οδηγού, αισθητήρα κόπωσης κ.τ.λ. μπορεί να εφοδιαστεί μέχρι και με head up display. Στον τομέα των χώρων αρκετή άνεση υπάρχει τόσο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών όσο και με τον χώρο για τα γόνατα. Το αποτέλεσμα του χώρου αποσκευών βέβαια το δικαιολογεί απόλυτα. 410 λτ. για να πάρετε όλα τα πράγματα με ένα δρομολόγιο.
Κινητήρας-επιδόσεις: Ροπάτος και με καλό 6άρι κιβώτιο
Σηκώνοντας το καπό του νέου SUV συναντάμε τον 1.600άρη κινητήρα πετρελαίου BlueHDi. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αποδίδει 120 ίππους και ροπή στα 300 Nm. Η αποτελεσματική ηχομόνωση της καμπίνας δεν αφήνει τον θόρυβο του κινητήρα να φτέι στους επιβάτες. Οι επιδόσεις έχουν οικογενειακό, τουριστικό χαρακτήρα, επιτρέπουν σβέλτο και οικονομικό ταξίδι και γενικά ταιριάζουν με το χαρακτήρα μιας βασικής έκδοσης. Να αναφέρουμε πως το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9.8 δευτ. ενώ η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4.1 λτ./100χλμ. σύμφωνα με την εταιρία, ενώ κατά την διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση ήταν 5,3 λτ./100χλμ.
Οδική συμπεριφορά: ¶νεση και σιγουριά για οδηγό και επιβάτες
Η φιλοσοφία, άνεση πάνω από όλα είναι και εδώ έμπρακτη. Υψηλή θέση οδήγησης, πολύ καλά καθίσματα, και αναρτήσεις που θα φιλτράρουν εξαιρετικά κάθε ανωμαλία του δρόμου. Στον δρόμο το κράτημα είναι απόλυτα σεβαστό και παρόλο που καταλαβαίνει κανείς το αυξημένο κέντρο βάρους έναντι π.χ. ενός C3 η αίσθηση που εισπράττει είναι ότι μπορεί να πιέσει αρκετά το όχημα. Συγκρατημένες κλίσεις, υποστροφή σε φυσιολογικά επίπεδα και σπάνια παρέμβαση του ESP, λύνουν τα χέρια του οδηγού. Οι εξορμήσεις σε χωμάτινα μονοπάτια είναι μέσα στο μενού του C3 Aircross εάν αναζητάτε μία light περιπέτεια.
Συμπέρασμα
Ένα μικρό SUV που δείχνει έτοιμο να πάρει μεγάλο κομμάτι από την πιο δύσκολη κατηγορία. Τεχνολογίες, άνεση και ένας οικονομικός κινητήρας είναι ένα τρίπτυχο που το παντρεύεσαι.