autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ήρθε με τσαμπουκά και διεκδικεί τη θέση του στη κορυφή των μικρομεσαίων.

Σχεδιαστικά πιο ήπιο, θέλει να γίνει αρεστό από όλες τις κοινωνικές ομάδες.

Πραγματικά εύκολο θα σας λύσει τα χέρια. Minimum χρόνος εξοικείωσης.

Δοκιμή: Hyundai i30 1.6 110 PS Auto

18/12/2018

Μπορείς να πεις όχι σε ένα αντικειμενικά όμορφο αυτοκίνητο, που διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, χώρους για όλη την οικογένεια και έναν οικονομικό κινητήρα πετρελαίου διαμάντι, με αυτόματο κιβώτιο; Η Hyundai με το i30 μας δίνει την απάντηση.

Το γεγονός πως είναι το τρίτο i30 μέσα σε δέκα χρόνια, αποδεικνύει πως η κορεάτικη εταιρία το αντιμετωπίζει ως ένα έργο σε συνεχή εξέλιξη. Ας δούμε λοιπόν τι καινούργιο έχουν να μας δείξουν αυτή τη φορά.

Σχεδίαση: Λιγότερο επιθετικό μα κομψό και με δικό του χαρακτήρα
Φρέσκια και πιο προσγειωμένη θα χαρακτηρίσουμε την σχεδίαση του i30. Η σχεδιαστική γραμμή είναι ένα κράμα ανάμεσα στις δύο πρώτες γενιές, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται γνωστά στοιχεία, όμορφα ενωμένα.  Η νέα υπογραφή είναι η μεγάλη μπροστινή μάσκα, οι  σπορ λεπτομέρειες  έξυπνα τοποθετημένες, οι οποίες δεν του κλέβουν τον οικογενειακό χαρακτήρα και φυσικά τα εκλεπτυσμένα φωτιστικά σώματα που ξεχωρίζουν τις νυχτερινές ώρες.



Κινητήρας-επιδόσεις: Φοβερά ήσυχος με ικανοποιητικές επιδόσεις
Απορείς πραγματικά πως γίνεται να είναι τόσο ήσυχο ένα σύνολο diesel. Ο γνωστός CRDi 1.600 κ.ε. συνεργάζεται με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και δημιουργούν ένα μάχιμο πακέτο. 110 άλογα με την ροπή να αγγίζει τα 280 Nm από τις 1.800 σ.α.λ. είναι νούμερα που αποδεικνύουν ότι το αυτοκίνητο έχει μεγάλο φάσμα αποδοτικής λειτουργίας. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε Eco, Sport ή το κανονικό, ανάλογα με τις διαθέσεις σας ενώ τα puddles βοηθούν αρκετά, αν και γίνεται και αλλαγή από τον λεβιέ. 



Εσωτερικό: Λειτουργικό, δεν απαιτεί χρόνο εξοικείωσης και πλούσιο
Στον εσωτερικό διάκοσμο του i30 έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εύκολη συνδεσιμότητα των φορητών συσκευών με το λογισμικό του αυτοκινήτου. Κέντρο ελέγχου είναι λοιπόν η οθόνη αφής, η οποία στην έκδοση δοκιμής φτάνει τις 8 έγχρωμες ίντσες, ενώ δύσκολα θα βρείτε  λογισμικό infotainment που να απαιτεί μικρότερη περίοδο εξοικείωσης, από αυτό. Στο κομμάτι της ποιότητας, έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά υλικά, το φινίρισμα είναι άριστο και σου δίνει την αίσθηση  πως το εσωτερικό θα μείνει αναλλοίωτο. Να αναφέρουμε πως 4 ενήλικες θα φιλοξενηθούνε με πραγματική άνεση, ενώ αν περάσετε από κάποιο super market, έχετε περί τα 395 λίτρα χώρο αποσκευών.



Οδική συμπεριφορά: Βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο
Η θέση οδήγησης θυμίζει αρκετά γερμανική σχολή, (κυρίως λόγω της ρύθμισης του τιμονιού) και είναι πραγματικά άνετη. Ο κινητήρας δεν ζορίζεται σε κανένα φάσμα των στροφών, δεν αντιδράει υπό πίεση ενώ τα paddles είναι μία ευχάριστη προσθήκη. Εντός πόλης, δεν θα σας χαλάσει την άνεση καμία λακκούβα, ενώ είναι εντυπωσιακά εύκολο στον χειρισμό σε μικρά στενά. Αν από την άλλη βγείτε εκτός, και συναντήσετε στροφές,  δεν θα αγχωθείτε ιδιαίτερα. Αυτό γιατί οι κλίσεις είναι περιορισμένες, η υποστροφή έρχεται φυσιολογικά, ενώ αν το λέει η καρδιά σας, μπορείτε να φέρετε στο παιχνίδι και το πίσω μέρος.



Συμπέρασμα
Η τρίτη γενιά του i30 είναι σίγουρα η καλύτερη και πιο πλήρης έως τώρα. Αρκετοί χώροι, ξεχωριστή εμφάνιση και ένας καλοφτιαγμένος κινητήρας σε μία τιμή που αρέσει. Το λίγο παλιό καντράν δεν μπορεί να χαλάσει την γενικότερη καλή εικόνα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις