autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Alfa Romeo Junior Elettrica 156 PS: Ηλεκτρική, premium και προσιτή
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Alfa Romeo Junior ELETTRICA, Τιμή 16/04/2025: 25 320€

Alfa Romeo Junior Elettrica 156 PS: Ηλεκτρική, premium και προσιτή

15/4/2025

Η φινετσάτη ηλεκτρική Junior έχει premium χαρακτήρα, αλλά προσιτή τιμή.
Σβέλτο στην πόλη με τους 156 ίππους, αν και η αυτονομία του δεν θα ξεπεράσει τα 370 χλμ.
Αν και δεν είναι η πιο ευρύχωρη της κατηγορίας και δεν ξεχωρίζει σε ποιότητα υλικών, το εσωτερικό σε κερδίζει με σπορ στοιχεία.
Ο εξοπλισμός είναι πλήρης από την βασική έκδοση, ως Speciale θα καλύψει και τους πιο απαιτητικούς.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε την ήπια υβριδική Alfa Romeo Junior Elettrica 156 PS.

Η νέα Alfa Romeo Junior αποτελεί έναν σημαντικό σταθμό για την ιταλική μάρκα, επαναφέροντας το θρυλικό όνομα σε μια νέα εποχή. Με την Junior, η Alfa Romeo εισήρθε δυναμικά στην κατηγορία των μικρότερων σπορ αυτοκινήτων, απ ΄όπου απουσίαζε εδώ και καιρό, συνδυάζοντας την κλασική ιταλική φινέτσα και την δυναμική οδήγηση με σύγχρονα χαρακτηριστικά τεχνολογίας και επιδόσεων, όπως για παράδειγμα με την εφαρμογή του νέου υβριδικού συνόλου της Stellantis για το θερμικό μοντέλο. Όμως, η Alfa Romeo Junior Elettrica προχωράει ακόμα παραπέρα, συνδυάζοντας την κληρονομιά της Alfa Romeo με τις σύγχρονες απαιτήσεις της βιωσιμότητας.

Η Elettrica, ως ηλεκτρική έκδοση της Junior, σηματοδοτεί τη μετάβαση της εταιρίας προς το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, διατηρώντας παράλληλα το πάθος για την οδηγική απόλαυση, ή τουλάχιστον εκεί στοχεύει η ιταλική φίρμα. Η Alfa Romeo, διαχρονικά γνωστή για τις εξαιρετικές επιδόσεις και το εντυπωσιακό design των αυτοκινήτων της, ενσωματώνει τώρα την ηλεκτρική τεχνολογία με έναν τρόπο που ενισχύει την ταυτότητά της, χωρίς να θυσιάζει τις αξίες που την έχουν καθιερώσει.

Η σχεδίαση της νέας Alfa Romeo Junior Elettrica φέρει την ίδια σπορ, δυναμική γραμμή που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo. Η αλήθεια είναι πως εξωτερικά δεν παρατηρούνται μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το θερμικό μοντέλο. Έτσι, και σε αυτήν συναντάμε τις ίδιες καθαρές, ρέουσες γραμμές και τις σμιλευμένες επιφάνειες, που προσδίδουν μια αίσθηση ελαφρότητας και αρκετό sex-appeal, όπως αρμόζει σε μία Alfa Romeo. Το εμπρόσθιο τμήμα διατηρεί την εμβληματική τριγωνική μάσκα της Alfa Romeo, η οποία πλέον φιλοξενεί τον θυρεό της φίρμας, ανάμεσα από τα λεπτά LED φανάρια. Το πίσω τμήμα έχει έντονα «κοφτή» γραμμή και ολοκληρώνεται με έναν εκλεπτυσμένο διαχύτη και φώτα LED τα οποία συνδέονται μεταξύ τους μέσω ενός ενιαίου τμήματος που τα φιλοξενεί και εκτείνεται σε όλο το φάρδος του οχήματος.

Περνώντας στο εσωτερικό της, η Alfa Romeo Junior Elettrica παραμένει πιστή στην ίδια διαμόρφωση που συναντήσαμε στην Junior Ibrida. Η καμπίνα διατηρεί το δυναμικό και εκλεπτυσμένο στυλ της Alfa Romeo, με σπορ στοιχεία, όπως τα καθίσματα και τους περίτεχνης σχεδίασης αεραγωγούς. Η κεντρική οθόνη 10,1 ιντσών και ο πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών προσφέρουν σύγχρονη συνδεσιμότητα και εύκολη πλοήγηση στις λειτουργίες του οχήματος, ενώ παράλληλα ενημερώνουν τον οδηγό για την κατάσταση της μπαταρίας, τις επιδόσεις και άλλες σημαντικές πληροφορίες. Παρόλα αυτά, αν και θα φιλοξενήσει σχετικά άνετα τέσσερις επιβάτες, η ευρυχωρία δεν είναι το δυνατό σημείο του ηλεκτρικού μοντέλου, συγκρίνοντάς το με τον ανταγωνισμό. Ακόμη, τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, για παράδειγμα στο πάνω μέρος του ταμπλό, θα μπορούσαν να είναι πιο ποιοτικά σε ένα premium μοντέλο σαν κι αυτό.

Στο δια ταύτα τώρα, υπεύθυνος για την κίνηση της ηλεκτρικής Junior είναι ένας σύγχρονος (Hybrid Synchronous) ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στο μπροστινό μέρος, προσφέροντας 156 ίππους και 260 Nm ροπής στους τροχούς αυτού του άξονα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει μικρή χωρητικότητα (54 kWh), κάτι που μειώνει σημαντικά την αυτονομία της σε σχέση με τα μοντέλα του ανταγωνισμού, ιδίως σε συνθήκες ταξιδιού. Παρόλα αυτά, στην πόλη, όπου και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί, μπορεί να διανύσει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα και η ηλεκτρική άμεση ισχύς προσφέρει ευελιξία και σβελτάδα.

Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης, αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει η Alfa Romeo Junior Elettrica.
 

Μάρκα/Μοντέλο Alfa Romeo Junior Καλύτερα Χειρότερα
Έκδοση μοντέλου Alfa Romeo Junior Elettrica 156 PS        
Βαθμολογία 83%    
Κατηγορία μοντέλου Μικρά SUV Ηλεκτρικό        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2024        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Ηλεκτρικό        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
         
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
156 272 SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh 65 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
Automatic        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
1        
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
16,3 15 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh 18,1 MG ZS EV LR 156ps
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
16,3 15 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh 18,1 MG ZS EV LR 156ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
13 16 BYD ATTO 2 BEV 177ps KWh 3,1 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,31 1,4 KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh 1,21 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 400 460 KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh 270 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
9,2 6,3 SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh 15,3 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
150 180 SMART #1 EV 200 kW 66 kWh 272ps 66 KWh 125 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 35,9 34,6 PEUGEOT 2008 e FL 156ps 54 KWh 41,1 DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
4 7 KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh    
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση μπαταρίας (χρόνια ή χλμ.)
4 7 KIA EV3 LONG RANGE 204ps 81,4 KWh    
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
         
Τιμή με επιδότηση          

Η Alfa Romeo Junior Elettrica 156 PS κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 83%. Αρχικά, ο ηλεκτροκινητήρας των 156 ίππων  προσφέρει ικανοποιητική επιτάχυνση για ένα μικρό SUV πόλης, παρόλα αυτά δεν εντυπωσιάζει για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Τα 9,2 δλ. για το 0-100 είναι ένας αποδεκτός χρόνος, παρόλα αυτά η υβριδική Junior ολοκληρώνει αυτήν την μέτρηση σε λιγότερο χρόνο, κυρίως λόγω του χαμηλότερου βάρους κατά 300 κιλά. Κάτι άλλο που δεν εντυπωσιάζει στην Junior Elettrica είναι η αυτονομία της, καθώς στην πραγματικότητα η μικρή μπαταρία των 54 kWh είναι αρκετή για μόνο 310 χλμ. σε μικτό κύκλο οδήγησης. Στην πόλη, καταφέραμε να επιτύχουμε αυτονομία 370 χλμ., η οποία, αν και είναι αρκετή για καθημερινές μετακινήσεις, υποδεικνύει πως η Junior Elettrica θα μπαίνει συχνά «στην πρίζα».

Όσον αφορά την ευρυχωρία στο εσωτερικό, θα χωρέσει με σχετική ευκολία τέσσερις επιβάτες προσφέροντας 13 εκ. επιπλέον χώρου για τα γόνατά των πίσω και 1,31 μ. φάρδος στο πίσω κάθισμα. Όμως, συγκρίνοντας αυτές τις τιμές με τα υπόλοιπα μικρά ηλεκτρικά SUV της αγοράς, δεν θα λέγαμε πως μπορεί να χαρακτηριστεί ως το πιο άνετο μοντέλο. Πάντως, τα 400 λτ. που προσφέρει το πορτμπαγκάζ είναι υπεραρκετά για τις καθημερινές αποσκευές ή ακόμα και για αυτές που μπορεί να χρειαστεί μια μικρή οικογένεια σε μία εκδρομή. Κρίμα που η αυτονομία του μοντέλου θα αποθαρρύνει ένα σενάριο σαν κι αυτό.

Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, αλλά και την πραγματική κατανάλωση ρεύματος της Alfa Romeo Junior Elettrica.

Σελ.
2
Alfa Romeo Junior. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Alfa Romeo Junior. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

PEUGEOT
AUDI