MG ZS: Mε τιμή κάτω από 19 χιλιάδες σπάει το κατεστημένο
Η MG κάνει δυναμική (επαν)είσοδο στην ελληνική αγορά χάρη και στο μικρό SUV της, το ZS, το οποίο προκαλεί με την χαμηλή τιμή του, την ιδιαίτερη σχεδίαση του, τον καλό εξοπλισμό και τη μεγάλη εγγύηση του, δείχνοντας ότι η μετάβαση σε κινέζικα χέρια μόνο καλό της έκανε. Το δοκιμάσαμε στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 106 ίππων και σας το παρουσιάζουμε!
Η MG επιτίθεται ξανά
Η βρετανική MG δεν θέλει κολαούζους. Έχει διαγράψει τη δική της ιστορία στο χώρο του αυτοκινήτου και έχει βγάλει μερικά μοντέλα ορόσημα, όπως το SA saloon του 1935, το MGA του 1995, το Metro του 1982 και το ZR του 2001. Το 2005 και μετά από μια περιπετειώδη πορεία λόγω οικονομικών προβλημάτων, το σήμα πέρασε σε κινέζικα χέρια, καταλήγοντας στο τέλος στην κινεζική κρατική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC Motor, όπου αναγεννήθηκε από τις «στάχτες» και σιγά-σιγά άρχισε να βάζει τις βάσεις για να ξαναπρωταγωνιστήσει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πλέον εισάγεται επίσημα στην χώρα μας από τον Όμιλο Συγγελίδη, με το μικρό SUV της, το MG ZS, να κλείνει πονηρά το μάτι σε όλο το αγοραστικό κοινό, αφού η τιμή της βασικής έκδοσης (18.950 ευρώ) είναι μια όαση μέσα στις συνεχόμενες αυξήσεις των ανταγωνιστών του. Εμείς βρεθήκαμε πίσω στην έκδοση με τον εισαγωγικό 1.500αρι βενζινοκινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο.
Σχολιάστε |