Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Δοκιμή: Peugeot 3008 1,5 BlueHDI 130 PS EAT8

10/4/2019

Η συνταγή της επιτυχίας - Ένα έργο σε συνεχή εξέλιξη μετατρέπεται το premium crossover της Peugeot 3008, καθώς αναβαθμίζεται και μας συστήνει τους δύο νέους φίλους του.

Το 3008 αντικαθιστά πετρελαιοκινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων,  βγάζει δόντια στον ανταγωνισμό μα απλώνει χέρι στους αγοραστές. Δοκιμάζουμε τον νέο 1.500άρη κινητήρα BlueHDi απόδοσης 130 ίππων, σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο EAT8 κιβώτιο και σας μεταφέρουμε κάθε λεπτομέρεια.



Εμφάνιση: Φανταχτερό και επιβλητικό απαιτεί την προσοχή σου
Με μήκος λίγο κάτω από τα 4,5 μέτρα, το άγριο SUV χρησιμοποιεί λεπτομέρειες που το κάνουν να μην μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, τα LED φωτιστικά σώματα, η brutal σχεδίαση του καπό και ο άγριος προφυλακτήρας είναι αρκετά για να το κάνουν να ξεχωρίζει από… χιλιόμετρα. Βέβαια κερασάκι στην τούρτα είναι οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, μαζί με τα αρκετά μεγάλα LED φώτα που τις νυχτερινές ώρες δημιουργούν εξωτική εικόνα. 
 
Εσωτερικό: Το customization σε άλλα επίπεδα
Το 3008 διατηρεί τη σχεδίαση i-Cockpit, ανεβάζοντας την όμως πολλά επίπεδα. Πάνω στο μεγάλο κεντρικό πάνελ δεσπόζουν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες μετατρέποντας τον οδηγό, σε πιλότο μαχητικού. Το μάτι βέβαια πέφτει και στην 8 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment, ενώ η πραγματικά φουτουριστική αύρα ολοκληρώνεται με την τεράστια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών η οποία αντικαθιστά τον κλασικό πίνακα οργάνων. Σε αυτήν, εσείς επιλέγετε ποιες πληροφορίες θα παρουσιάζονται, με ποιό τρόπο και σε ποιο σημείο. Τι θα λέγατε να οδηγείτε κάθε μέρα άλλο αυτοκίνητο;  Όσον αφορά τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, η ποιότητα τους είναι άριστη και στηρίζουν με την σειρά τους την ένταξη του αυτοκινήτου στην premium κατηγορία. 



Χώροι: Aνεση για 5 επιβάτες και θηρίο πορτ-παγκάζ
Με διασκεδαστική άνεση θα φιλοξενηθούν 3 επιβάτες στα πίσω καθίσματα με περίσσιο χώρο για κεφάλια και πόδια, ενώ το μεγάλο ντουλαπάκι ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα διαθέτει μέχρι και σύστημα ψύξης. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 520 λίτρα, είναι αρκετά ικανοποιητικός και εύκολα προσβάσιμος λόγω σχήματος.

Κινητήρας-επιδόσεις: Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση από ένα νέο σύνολο
Πλέον κάτω από το καπό του 3008 συναντάμε τον ολοκαίνουργιο 16βάλβιδο, 1.500άρη BlueHDi απόδοσης 130 ίππων και 300Nm ροπής. Το νέο αυτό μηχανικό σύνολο ταιριάζει γάντι με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και μαζί δημιουργούν ένα μάχιμο και ήσυχο σύνολο. Το κροτάλισμα, είναι ελάχιστο, οι επιδόσεις πραγματικά καλές για την κατηγορία, ενώ το μεγάλο συν, είναι η κατανάλωση, η οποία σε συνθήκες πίεσης δεν ξεπερνά τα 6.3 λτ./100χλμ. Μία τιμή πολύ καλή για το μέγεθος και το βάρος του αυτοκινήτου. Η ομαλή και πολύ σωστή λειτουργία του 8τάχυτου κιβωτίου, ανέβασε το αυτοκίνητο σε άλλο level.


 
Οδική συμπεριφορά: Χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και ευχάριστη οδική συμπεριφορά
Το χαμηλό βάρος και η μεγάλη αντοχή της πλατφόρμας EMP, καταφέρνουν πέρα από την ζητούμενη άνεση, να προσφέρουν και οδική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου. Η ανάρτηση, όντας μαλακά ρυθμισμένη, μπορεί και φιλτράρει κάθε κακοτεχνία του δρόμου ενώ συμβάλει στην υψηλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου. Το αμάξωμα δεν επηρεάζεται από κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ μόνο στο όριο παρουσιάζει μία ελαφριά τάση υποστροφής, η οποία δεν εκδηλώνεται.

Η άποψη μας
Η αντεπίθεση της Peugeot στην δημοφιλέστερη πλέον κατηγορία, είναι πιο δυναμική απ΄ όσο θα περιμέναμε. Το νέο 3008 αποτελεί το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά, ποιοτικά και μηχανικά πλέον, μοντέλο της γαλλικής εταιρίας στην κατηγορία των μικρομεσαίων Crossover/SUV. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις