autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Εξαιρετικά όμορφα τα νέα φωτιστικά σώματα, αγριεύουν ένα κομψό σύνολο.

Κρατάει πεισματικά ενώ τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά.

Το εσωτερικό του 308 ακλουθεί την σχεδίαση i-Cockpit που συναντάμε σε πολλά μοντέλα της γαλλικής εταιρίας.

Δοκιμή: Peugeot 308 1.2 130 PS EAT 8

22/10/2018

Πόσο καλύτερο να γίνει; - H Peugeot έκανε ένα update στο πετυχημένο της μικρομεσαίο 308. Του πρόσθεσε νέες τεχνολογίες αλλά και το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων δίνοντας του έναν ακόμη λόγο να ανήκει στα premium.

Σχεδίαση: Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει!
Η Peugeot διατήρησε τα χαρακτηριστικά που έκαναν πετυχημένο το 308 όπως τις καθαρές γραμμές και την σχεδίαση χωρίς ακρότητες. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός διαθέτουν πλέον τεχνολογία LED ενώ τα πίσω, όντας ανασχεδιασμένα, είναι περισσότερο επιβλητικά όταν είναι αναμμένα. Καινούργιοι και πιο αιχμηροί οι εμπρός - πίσω προφυλακτήρες, ενώ το λογότυπο της εταιρίας μετακόμισε στο κέντρο της μάσκας. Οι ζάντες είναι νέες, ενώ υπάρχει ένα νέο χρυσαφί χρώμα  ονόματι  Pyrite Beige που αντικαθιστά το Aluminium Grey. 

Εσωτερικό-χώροι: Μίνιμαλ αισθητική με γεμάτη premium αύρα
Η σχεδίαση i-Cockpit καταφέρνει και εδώ να κάνει τον πίνακα οργάνων να λειτουργεί στην ουσία σαν Head up Dispay. Είναι ευανάγνωστος ενώ ο δείκτης του στροφόμετρου κινείται ανάποδα και δίνει νότες διαφορετικότητας. Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε μια οθόνη αφής 9,7 ιντσών μ ιδιαίτερα εύκολο menu που είναι και το κέντρο ελέγχου.
Ποιοτικά, το 308 παραμένει ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας. Διαθέτει «μπόλικο» και χορταστικό μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, ακόμα και στα πιο κρυμμένα σημεία όπως εκεί που εφάπτεται με το παρμπρίζ. Η συναρμογή είναι υπεράνω κριτικής και το φινίρισμα αψεγάδιαστο.  Μη τα ξαναλέμε, ανέβηκε κατηγορία.

Χώροι επιβατών και αποσκευών: Οικογενειακό με τα όλα του
Το 308 χωρίς να διεκδικεί δάφνες στον τομέα της  ευρυχωρίας καταφέρνει να μεταφέρει ακόμα και 5 επιβάτες. Πιο συγκεκριμένα, οι πίσω (2 ή 3)  έχουν αρκετό διαθέσιμο πλάτος ενώ ο χώρος αποσκευών είναι γενναιόδωρος και τα 420 λίτρα του είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα λόγω σχήματος. 

Κινητήρας-επιδόσεις: 130 άλογα με επιλογή sport που σε πωρώνει 
Το μηχανικό σύνολο του 308 της δοκιμής, αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του που μας έχει φέρει η τεχνολογία. 1.2 λίτρων με απόδοση 130 ίππων και ροπή 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. που πλέον συνδυάζονται με το ολοκαίνουργιο κιβώτιο EAT 8. Πώς μεταφράζεται στην πράξη;  Πολύ πιο φιλικό προς τις αστικές μετακινήσεις σύνολο το οποίο συγκρατεί την κατανάλωση στα 5.2 λτ./100χλμ. και μπορεί να κοντράρει αμαξώματα πολύ μεγαλύτερων κυβικών.

Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο, με ουδέτερες αντιδράσεις και αρκετό νεύρο
Στο δρόμο το 308 δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο. Παραμένει έτσι ένα από τα πιο ευχάριστα και αποτελεσματικά μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Το τρίπτυχο, τιμόνι, αναρτήσεις και πλαίσιο, έχουν ιδανική ρύθμιση και εμπνέουν εμπιστοσύνη στον οδηγό. Είτε θελήσει ο οδηγός να κινηθεί σε ρυθμούς πίστας είτε σε χαλαρούς οικογενειακούς, το 308 θα τον αποζημιώσει, αφού έχει παντρέψει την άνεση με την οδική συμπεριφορά όπως  λίγα αυτοκίνητα.  Η εμπιστοσύνη που παίρνει ο οδηγός από το 308 οφείλετε κυρίως στο άμεσο τιμόνι με το σωστό βάρος. Ακόμα και στο όριο το 308 θα κρατήσει πεισματικά την γραμμή που του έχει δώσει ο οδηγός ενώ σε περίπτωση που το παρακάνει, τα ηλεκτρικά βοηθήματα είναι εκεί για να τον γλυτώσουν από τα χειρότερα. Τα φρένα από την μεριά τους είναι αποτελεσματικά και συμμετοχικά σε στριφτερές διαδρομές. Μεγάλη αλλαγή θα βρείτε στο πεντάλ του γκαζιού έχοντας αναμμένη τη λειτουργία sport, όπως και στον ήχο του κινητήρα.

Συμπέρασμα
Δύναμη, νέο κιβώτιο EAT 8 και πολύ καλοί χώροι είναι αυτά που θα βρείτε στο νέο 308. Με τιμή που ξεκινάει από τις 21.700 ευρώ, είναι ένα αυτοκίνητο που πραγματικά το επιθυμείς.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις