Την νέα υβριδική έκδοση του CR-V παρουσίασε η Honda πριν από το δημόσιο ντεμπούτο του ιαπωνικού SUV στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Το μοντέλο διαθέτει το σύστημα κίνησης Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) και αποτελείται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα, ένα βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων και ένα ξεχωριστό δυναμό, τα οποία συνδυαστικά αποδίδουν 184 ίππους και ροπής 315 Nm.
Η υβριδική έκδοση αντί ενός συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων εξοπλίζεται με ένα συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης κιβώτιο, με τους αγοραστές να είναι σε θέση να επιλέξουν μεταξύ μπροστοκίνητων και τετρακίνητων εκδόσεων. Σύμφωνα με τη φίρμα το υβριδικό CR-V στην μπροστοκίνητη έκδοση πετυχαίνει μέση κατανάλωση 5,3 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ στην τετρκίνητη έκδοση η κατανάλωση αυξάνεται ελαφρώς και φτάνει τα 5.5 λτρ./100 χλμ.
Από κει και πέρα όταν το μοντέλο κινείται εντός πόλης θα αλλάξει αυτόματα μεταξύ των επιλογών οδήγησης Hybrid και EV προκειμένου να εξασφαλίσει τη μέγιστη απόδοση. Στην πρώτη λειτουργία ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ενεργοποιεί το δυναμό για να του προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ που προέρχεται από τη μπαταρία, ενώ στη δεύτερη λειτουργία η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος με τη σειρά του κινεί το όχημα.
Η Honda θα ξεκινήσει τις παραγγελίες του CR-V Hybrid για την αγορά της Ευρώπης τον επόμενο μήνα, λίγο μετά το ντεμπούτο του που είναι προγραμματισμένο για τις 2 Οκτωβρίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.