Μάλιστα για το συγκεκριμένο γεγονός έκανε δηλώσεις ο John Luo, ο οποίος είναι Υπεύθυνος Έρευνας, Ενσωμάτωσης Νέων Τεχνολογιών, Έρευνας και Προηγμένης Μηχανολογίας της Ford και Adi Singh, Προϊστάμενος Επιστήμων, Ενσωμάτωσης μη επανδρωμένων αεροσκαφών, Έρευνας και Προηγμένης Μηχανολογίας της Ford.
Αφού λοιπόν Luo ενημέρωσε πως η φίρμα συμμετέχει στο Συμπόσιο που οργανώνει η FAA (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ) με θέμα τα μη Επανδρωμένα Συστήματα Αεροσκαφών και πως είναι ο μοναδικός κατασκευαστής αυτοκινήτων που βρίσκεται στην Επιτροπή Αεροπορικών Κανονισμών της FAA, στη συνέχεια γνωστοποίησε πως η φίρμα διεξάγει έρευνες με drone ώστε να διαπιστώσει κατά πόσο η χρήση τους από πελάτες της θα μπορούσε να συνδυαστεί με τη χρήση των αυτοκινήτων τους.
Συγκεκριμένα η ομάδα που εξειδικεύεται στα μη επανδρωμένα συστήματα αεροσκαφών (UAV) στο Palo Alto της Καλιφόρνια, έχει αναπτύξει μία ευέλικτη πλατφόρμα η οποία δίνει τη δυνατότητα σε διάφορες ομάδες εργασίας της Ford να δοκιμάσουν τις προοπτικές συνεργασίας ανάμεσα στα drone και στα αυτοκίνητά, όπως για παράδειγμα σε μία έρευνα αγοράς.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα παρέχει τροποποιήσιμα στοιχεία που απαιτούνται σε ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος – όπως ο τηλεχειρισμός, ο υπολογιστής ελέγχου, παραμετροποιημένες μορφές σκάφους κ.α. – επιτρέποντας στον καθένα να δοκιμάσει νέες ιδέες χωρίς την προϋπόθεση να είναι ειδικός στην ανάπτυξη drone. Η πλατφόρμα επιτρέπει την αμφίδρομη δοκιμή και ανάπτυξη εξαρτημάτων, λογισμικού, ηλεκτρικών συστημάτων καθώς και άλλες εφαρμογές που αφορούν την κατασκευή ή το περιβάλλον χρήστη.
Σύμφωνα με τη μάρκας μία τέτοια πλατφόρμα προσφέρει στις μηχανολογικές της ομάδες ένα χρήσιμο εργαλείο ώστε να μπορούν να εστιάσουν στις συγκεκριμένες εφαρμογές που θέλουν να αναπτύξουν χωρίς να χρειάζεται να φτιάξουν ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος εξαρχής. Οι μηχανικοί μπορούν να τολμήσουν και να δοκιμάσουν νέα σχήματα και κατανομές βαρών, καθώς και άλλα υποσυστήματα χωρίς να πρέπει να ξεκινήσουν με ένα νέο drone. Με αυτό τον τρόπο προσφέρει ένα περιβάλλον στις ομάδες να αξιολογήσουν τις μακροπρόθεσμες δυνατότητες της συγκεκριμένης τεχνολογίας και το ρόλο που μπορεί να παίξει στο μέλλον. Και στα μελλοντικά σχέδια είναι να ανοίξουμε τον κώδικα της συγκεκριμένης πλατφόρμας ώστε να επωφεληθούν και άλλοι από αυτή.
Τέλος ο Luo ξεκαθάρισε και για ποιο ακριβώς λόγο η Ford ασχολείται με το συγκεκριμένο τομέα λέγοντας: «Ίσως φαντάζει περίεργο το ότι ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων ενεργοποιείται στο να τεθούν οι βάσεις για τα drone του μέλλοντος, ωστόσο πιστεύουμε ότι υπάρχει μεγάλη δυναμική για εξερεύνηση στο συγκεκριμένο τομέα. Πριν ενσωματώσουμε μία νέα τεχνολογία στα οχήματά μας, πρέπει να καταλάβουμε καλύτερα πώς λειτουργεί, πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ποιοι είναι οι περιορισμοί που θέτει. Συχνά διεξάγουμε πειράματα σε συγκεκριμένα εξαρτήματα των αυτοκινήτων ώστε να αντιληφθούμε όσο το δυνατόν περισσότερα γιΆ αυτά, με στόχο να εφαρμόζουμε πάντα το καλύτερο δυνατό στα αυτοκίνητά μας. Τώρα κάνουμε το ίδιο στον τομέα των drone.
Όσο επιταχύνεται η εξάπλωση των drone, πιστεύουμε ότι πολλοί από τους πελάτες μας θα θέλουν να τα χρησιμοποιούν, είτε ως χόμπι για τον ελεύθερο χρόνο τους, είτε ως εργαλεία. Διεξάγοντας έρευνες σΆ αυτόν τον αναπτυσσόμενο τομέα και συμμετέχοντας παράλληλα στον καθορισμό του νομικού πλαισίου που θα το διέπει σε κρατικό επίπεδο στις ΗΠΑ, η Ford θέτει τις βάσεις ώστε τα αυτοκίνητά μας να παρέχουν τις κατάλληλες υπηρεσίες στους πελάτες μας όσο οδεύουμε προς έναν έξυπνο κόσμο».