Δείτε τις εκδόσεις, τον εξοπλισμό και τις τιμές της νέας BMW Σειρά 1 για τη χώρα μας. Όλες οι λεπτομέρειες και ο απόηχος της χθεσινής επίσημης παρουσίασης επί ελληνικού εδάφους.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εχθές η παρουσίαση της νέας BMW Σειρά 1 για την ελληνική αγορά. Το πολυαναμενόμενο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας πάτησε ελληνικό χώμα και μας αποκάλυψε κάθε μυστικό του. Η BMW Hellas με κάθε επισημότητα έφερε στο φως όλες τις λεπτομέρειες για την τρίτη γενιά του μικρού μοντέλου της εταιρίας, γενιά ορόσημο, καθώς λέει τρανταχτό όχι στην πίσω κίνηση αλλά μεγάλο ναι σε όλες τις νέες τεχνολογίες.
Η νέα Σειρά 1 δεν αλλάζει ριζικά σε μέγεθος, μα καταφέρνει να προσφέρει αρκετά μεγαλύτερους χώρους από την προηγούμενη γενιά της. Αύξησε το ύψος της κατά 1 εκ. δίνει στους πίσω επιβάτες 3.1 εκ. μεγαλύτερο φάρδος ενώ ο χώρος αποσκευών εκτινάχθηκε από τα 360 στα 380 λτ.
Στο εσωτερικό της δανείζεται πολλά στοιχεία αλλά και τεχνολογίες από τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας και οι διαφορές, με την 7 ετών πλέον 2η γενιά, είναι τεράστιες. Φυσικά από το αναλογικό καντράν μέχρι και το μέγεθος των απολήξεων όλα αλλάζουν ανάλογα με το εξοπλιστικό πακέτο και τις εκδόσειρ που θα διαλέξετε. Μπορείτε να απολαύσετε αυτόματο κιβώτιο, φώτα LED, PDC εμππρός πίσω, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα πλόηγησης, head up display και πολλά άλλα.
Ο βασικός εξοπλισμός της νέας BMW Σειρά 1 περιλαμβάνει: Ζάντες 16 ιντσών ελαφρού κράματος, πολυλειτουργικό τιμόνι Bluetooth, υποβραχιόνιο εμπρός, αυτόματο κλιματισμό, BMW Live Cockpit (8.8 ιντσών έγχρωμη οθόνη) και BMW Connected Package.
Διατίθεται στις εξής εκδόσεις:
BMW 116d
BMW 120d Modell Luxury Line
BMW 118i Modell Sport Line
BMW 118d Modell M Sport
BMW M135i xDrive ,
Κίνηση μπροστά, με την ίδια οδηγική απόλαυση
Η Σειρά 1 ξεχώριζε πάντα για την άψογη οδηγική της συμπεριφορά και τα χαμόγελα που μπορούσε να προσφέρει στον οδηγό, ακόμα και στην πιο απλή βόλτα. Για να παραμείνει ορόσημο, οι τεχνικοί της εταιρίας βασίστηκαν στην ARB τεχνολογία που εξοπλίζει τη νέα γενιά από τον στάνταρ εξοπλισμό. Παρέχει σημαντική βελτίωση της πρόσφυσης μέσω πιο ευαίσθητων και πιο γρήγορων ρυθμίσεων, μείωση της τάσης υποστροφής, η οποία- εμφανίζεται συνήθως σε εμπροσθοκίνητα αυτοκίνητα ενώ λειτουργεί επιπρόσθετα με τον στάνταρτ εξοπλισμό- BMW Performance Control.
Κινητήρες και τιμές
Η Σειρά 1 λανσάρεται με 3 πετρελαιοκινητήρες και 2 βενζινοκινητήρες στη χώρα μας με τις παραγγελίες να ξεκινούν από σήμερα. Αρχίζοντας από το diesel, συναντούμε τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 1,5 λτ. με ισχύ 116 ίππων και 270 Nm ροπής στην έκδοση 116d της οποίας το κόστος ξεκινά από 26.460 ευρώ. Ενα σκαλοπάτι ψηλότερα βρίσκεται η 118d με το 2λιτρο μοτέρ των 150 ίππων με 350 Nm ροπής και τιμή από 33.540 ευρώ, ενώ κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση η 120d xDrive με τον 2λιτρο κινητήρα που αποδίδει 190 άλογα με 400 Nm ροπής και τιμάται από 43.550 ευρώ.
Στη βενζίνη, εισαγωγική έκδοση είναι η 118i που εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο 1.500άρη turbo κινητήρα των 140 ίππων με 220 Nm ροπής και κοστίζει από 26.125 ευρώ, ενώ επόμενο στάδιο είναι ο ισχυρότερος «Ασσος», M135i xDrive, με τον τετρακύλινδρο turbo χωρητικότητας 2,0 λτ. με ονομαστική ισχύ 306 ίππων με 450 Nm ροπής του οποίου η τιμή υπολογίζεται στα 60.450 ευρώ. Οι παραπάνω κινητήρες συνδυάζονται με τρία κιβώτια: ένα μηχανικό 6 ταχυτήτων και δύο αυτόματα Steptronic 7 και 8 σχέσεων αντίστοιχα.