autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Επίσημο: Η Lancia Delta επιστρέφει ως ηλεκτρική το 2027

Επίσημο: Η Lancia Delta επιστρέφει ως ηλεκτρική το 2027

Επίσημο: Η Lancia Delta επιστρέφει ως ηλεκτρική το 2027

2/8/2024

Προηγείται η Ypsilon το 2025, έρχεται και η Delta το 2027.
46 νίκες στο WRC, 6 σερί νίκες στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Αμιγώς ηλεκτρική, πιθανότατα σε εκδόσεις με 156 & 240 άλογα.
Με σχεδίαση που θυμίζει Lancia Stratos.

Προηγείται η Ypsilon το 2025, έρχεται και η Delta το 2027

Πρόσφατα η Stellantis δήλωσε ότι όποια μάρκα της δεν παρουσιάζεται κερδοφόρα, θα κινδυνεύει με λουκέτο. Η Lancia ανήκει στον συγκεκριμένο όμιλο, και μετά την επιστροφή της Ypsilon (την οποία εμείς οδηγήσαμε), ανακοίνωσε και την επιστροφή της Delta, που σημαίνει ότι βασίζει προς το παρόν μεγάλο τμήμα της στρατηγικής της στη νοσταλγία. Η νέα γενιά της Ypsilon θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2025, ενώ η θρυλική Lancia Delta αναμένεται να επιστρέψει το 2027.
 

46 νίκες στο WRC, 6 σερί νίκες στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών

Ως επιβατικό αυτοκίνητο, η Lancia κυκλοφόρησε σε 3 γενιές μεταξύ των ετών 1979 και 2014, με τη δεύτερη να είναι η πιο επιτυχημένη εμπορικά. ¶λλωστε σε αυτή τη γενιά βασίστηκε και η Lancia Delta HF Integrale, η αγωνιστική Lancia που άφησε εποχή στα πρωταθλήματα του WRC. Πιο συγκεκριμένα, το ιταλικό μοντέλο πέτυχε συνολικά 46 νίκες, κρατάει ακόμη το ρεκόρ με 6 συνεχόμενες νίκες στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών (1987-1992), ενώ μέσα σε 5 χρόνια, από το 1987 ως το 1991, οι οδηγοί της Lancia Delta Juha Kankkunen και Miki Biasion κατέκτησαν από 2 τίτλους.
 

Αμιγώς ηλεκτρική, πιθανότατα σε εκδόσεις με 156 & 240 άλογα

Η θρυλική Lancia Delta δεν θα επιστρέψει όπως την γνωρίσαμε στο παρελθόν. Σύμφωνα με δηλώσεις του Luca Napolitano, διευθύνοντα συμβούλου της Lancia, στην ιταλική «Corriere della Sera» η νέα γενιά της Delta θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Πιο συγκεκριμένα, θα βασιστεί στην πλατφόρμα STLA του ομίλου Stellantis, που χρησιμοποιήθηκε πρόσφατα και στο καινούργιο Peugeot E-3008.

Ώσπου να υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τις λεπτομέρειες της μεγάλης επιστροφής. Γνωρίζουμε ωστόσο ότι η πλατφόρμα STLA μπορεί να «φιλοξενήσει» τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και Plug-in υβριδικής τεχνολογίας. Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε για την πλατφόρμα, είναι πολύ πιθανό να δούμε έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων, αλλά και πιο σπορ εκδόσεις, όπως για παράδειγμα τετρακίνητη Delta με 240 άλογα, όπως η Alfa Romeo Junior Veloce. Όλα αυτά μένουν να επιβεβαιωθούν.
 

Με σχεδίαση που θυμίζει Lancia Stratos

Όπως αναφέραμε και προηγουμένως, η επίσημη κυκλοφορία της Delta αναμένεται μέσα στο 2027. Προς το παρόν πρέπει να αρκεστούμε σε μία πιθανή σχεδίαση, όπως αυτή αποτυπώνεται στην παραπάνω εικόνα που ανήκει στη γερμανική Auto Bild. Παρατηρούμε ότι τα πίσω φωτιστικά σώματα θυμίζουν έντονα τη σχεδίαση της Stratos, μιας ακόμη θρυλικής Lancia.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε