Η Skoda ανακοίνωσε επίσημες πληροφορίες για την επερχόμενη Fabia, η οποία θα είναι μεγαλύτερη, πιο πρακτική και πιο δυνατή από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, αφού θα διαθέτει τον 1,5 TSI Evo κινητήρα με 150 άλογα. Παράλληλα, το αυτοκίνητο θα μπορεί να διανύσει 950km με ένα ρεζερβουάρ.
Η Skoda είχε παρουσιάσει μία teaser εικόνα της επερχόμενης Fabia, στην οποία φαινόταν το πλαϊνό μέρος του μοντέλου. Τώρα, η εταιρεία δημοσίευσε επίσημες φωτογραφίες από το καμουφλαρισμένο όχημα, και παράλληλα ανακοίνωσε τεχνικά στοιχεία του αυτοκινήτου.
Ξεκινώντας από τις διαστάσεις, το νέο Skoda Fabia θα έχει μήκος 4,1m, πλάτος 1,78m και ύψος 1,46m. Με βάση αυτά, διαπιστώνουμε πως το αυτοκίνητο θα είναι φαρδύτερο και ψηλότερο από ένα VW Golf MK4. Το μεταξόνιο του επερχόμενου μοντέλου είναι επίσης πιο μακρύ, και πιο συγκεκριμένα 2,56m. Αυτό θα έχει θετικές επιπτώσεις τόσο στην οδηγική συμπεριφορά όσο και στην ευρυχωρία της καμπίνας.
Στο τελευταίο, συνδράμει και η βελτιωμένη πρακτικότητα της πλατφόρμας MQB-A0 που χρησιμοποιείται. Ο χώρος αποσκευών είναι πλέον 380 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο αριθμός αυτός μετατρέπεται σε 1,190lt.
Παρά την αύξηση των διαστάσεων, οι μηχανικοί της εταιρείας κατάφεραν να διατηρήσουν το βάρος στα ίδια επίπεδα με αυτό της τρέχουσας γενιάς. Όσον αφορά το αμάξωμα του νέου Skoda Fabia, αυτό είναι πιο αεροδυναμικό. Ο συντελεστής Cd μειώθηκε από 0,32 στο 0,28. Σε αυτό βοήθησε η χρήση ενός ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενου καλύμματος στον αεραγωγό του προφυλακτήρα, κάτω από την εμπρόσθια μάσκα. Το καμουφλάζ του αυτοκινήτου κρύβει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία, και έχει μοτίβα που μπερδεύουν το μάτι, αλλά μπορούμε να παρατηρήσουμε την μεγάλη γρίλια, καθώς και τα φώτα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω.
Δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό, αλλά η Skoda δηλώνει πως θα υπάρχει διαθέσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων, το λεγόμενο Virtual Cockpit, ενώ στο κέντρο του ταμπλό θα βρίσκεται η οθόνη του infotainment. Παράλληλα, η εταιρεία θα εξοπλίσει το νέο Fabia με την τεχνολογία Simply Clever, η οποία θα περιλαμβάνει 43 «έξυπνα» και πρακτικά χαρακτηριστικά, όπως πρίζα USB-C στον εσωτερικό καθρέπτη για παροχή ενέργειας σε dashcam, αφαιρούμενο σκιάδιο της πανοραμικής ηλιοροφής, αφαιρούμενες ποτηροθήκες και ευέλικτος, πτυσσόμενος αποθηκευτικός χώρος για τις αποσκευές.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τους τρικύλινδρους 1,0 MPI Evo και 1,0 TSI Evo, καθώς και τον τετρακύλινδρο 1,5 TSI Evo, απόδοσης 150 ίππων και 250Nm ροπής. Αυτός, θα είναι διαθέσιμος μόνο με το DSG κιβώτιο 7 σχέσεων, και θα έχει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση. Ο MPI κινητήρας θα συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ ο 1,0 TSI στην έκδοση των 110PS θα προσφέρεται με εξατάχυτο μηχανικό ή επτατάχυτο DSG σασμάν. Το καύσιμο θα είναι αποκλειστικά βενζίνη. Το ρεζερβουάρ είναι 40 λίτρων, ενώ υπάρχει και η επιλογή μεγαλύτερου, 50lt, χάρη στο οποίο, η νέα Skoda Fabia θα μπορεί να διανύει με ένα γέμισμα περισσότερα από 950km.
Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί μέσα στο έτος. Η μεγαλύτερη, Combi έκδοση του Fabia, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στα τέλη του 2022.