Στην επίσημη αποκάλυψη του νέου RS 3 προχώρησε η Audi, φέρνοντας με αυτό τον τρόπο τα χαμόγελα στις τάξεις των οπαδών της μάρκας αλλά και αυτών της αυτοκίνησης, που περίμεναν με αγωνία την «καυτή» και ισχυρότερη έκδοση του γερμανικού μικρομεσαίου.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Περνώντας άμεσα στα πιο ενδιαφέρονται στοιχεία. Όπως αναμένονταν το μοντέλο θα προσφερθεί στην αγορά της Ευρώπης τόσο ως σεντάν όσο και ως Sportback.
Ο σχεδιασμός του νέου Audi RS 3 είναι ακόμα πιο δυναμικός και ισχυρός από αυτόν του προκατόχου του. Εμπρός, μεγάλος προφυλακτήρας RS, επανασχεδιασμένο Singleframe με την εντυπωσιακή μάσκα της κηρήθρας και μεγάλες είσοδοι αέρα, του δίνουν μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας. Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας. Η Audi θα τοποθετεί επίσης semi-slick ελαστικά επιδόσεων PirelliPZero «TrofeoR» για πρώτη φορά, προαιρετικά. Πίσω, οι πινελιές φινιρίσματος εμπνευσμένες από τους αγώνες ταχύτητας περιλαμβάνουν τον
επανασχεδιασμένο οπίσθιο προφυλακτήρα ειδικά για RS, με ενσωματωμένο διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις. Ο 2,5 λίτρων πεντακύλινδρος TFSI κινητήρας, είναι αυτός που χρησιμοποιεί το νέο RS 3, προσφέροντας 400 ίππους και 500 Nm ροπής. Από κει και πέρα εκτός της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Ένα
αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο.
Ο 2,5 λίτρων πεντακύλινδρος TFSI κινητήρας, είναι αυτός που χρησιμοποιεί το νέο RS 3, προσφέροντας 400 ίππους και 500 Nm ροπής.
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά,
το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Επιπλέον το νέο RS 3 είναι
το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3,
την RS Torque Rear - ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής.
Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία.Στο εσωτερικό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι ειδικά σχεδιασμένος για το RS.
Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει πρόσφατα
αναπτυγμένα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων και τα δύο ειδικά για το RS 3. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά.
Στο εσωτερικό,
ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι ειδικά σχεδιασμένος για το RS και μεταξύ άλλων εμφανίζει τις τιμές των στροφών ανά λεπτό με τη μορφή ραβδόγραμμων και προβάλλει ισχύ και ροπή ως ποσοστά. Προαιρετικά, η οθόνη είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση «RS Runway», με τις τιμές να εμφανίζονται με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου - την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος, ενώ μπορεί να δείξει και τις δυνάμεις G.
Τα σπορ καθίσματα RS με ανάγλυφο λογότυπο και ραφή αντίθεσης σε ανθρακί χρώμα, συνδυάζονται με το δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων με επίπεδη βάση και
ενσωματωμένα, paddles. Όσοι επιλέγουν το design πακέτο λαμβάνουν, εκτός από το σήμα RS, μια λωρίδα-ένδειξη στο σημείο 12 ωρών για ταχύτερη αίσθηση της θέσης του τιμονιού κατά τη δυναμική οδήγηση.
Ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο σε Sportback και sedan.
Τα AudiRS 3 Sportback και RS 3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι. Μία πρώτη ένδειξη τιμής στη Γερμανία, είναι 60.000 ευρώ και 62.000 ευρώ, για τις βασικές εκδόσεις των RS 3 Sportback και RS 3 Sedan, αντίστοιχα.
Πηγή: autotriti.gr