Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Επίσημο: Νέο Ford Bronco

14/7/2020

Στην επίσημη παρουσίαση του νέου Ford Bronco προχώρησε η Αμερικανική βιομηχανία, δίνοντας τέλος στην αναμονή για την αναβίωση του δυναμικού off-road μοντέλου της. Διαβάστε όλα τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου.

Συζητιόταν για καιρό η αναβίωση του off-road μοντέλου της Ford, και η Αμερικανική βιομηχανία το έκανε πράξη. Το νέο Ford Bronco είναι σχεδιασμένο για off-road περιπέτειες και θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση με δύο πόρτες αλλά και σε τετράθυρη έκδοση.



Κάτω από το καπό βρίσκουμε, είτε τον 4κύλινδρος EcoBoost 2,3 λίτρων κινητήρα με απόδοση 273 ίππων και 420 Nm ροπής, είτε τον V6 2,7 λίτρων, των 314 ίππων και 542 Nm ροπής. Οι υποψήφιοι αγοραστές, έχουν την δυνατότητα επιλογής ενός 7-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων και ενός 10-τάχυτου αυτόματου, ενώ διαθέσιμα είναι και δύο συστήματα τετρακίνησης.


 
Το νέο Ford Bronco είναι εφοδιασμένο με το Trail Toolbox, που περιλαμβάνει το Trail Control (cruise control χαμηλής ταχύτητας), το Trail Turn Assist και Trail One-Pedal Drive που βοηθά τον οδηγό στην κίνηση του σε βραχώδεις διαδρομές. Και στις δύο εκδόσεις, οι πόρτες μπορούν να αφαιρεθούν, αφού δεν υπάρχει πλαίσιο, ενώ μπορεί να αφαιρεθεί και η σκληρή οροφή. Κάθε Ford Bronco είναι διαθέσιμο με διαφορετικούς τύπους θυρών, αρθρωτούς χαλύβδινους προφυλακτήρες με ενσωματωμένα βαρούλκα, διάφορα σχέδια εμπρόσθιας μάσκας, και φώτα LED.



Το εσωτερικό του νέου Bronco, είναι και αυτό κατασκευασμένο για «σκληρή» χρήση, με δάπεδο από καουτσούκ και σημεία αποστράγγισης, αδιάβροχους διακόπτες και αδιάβροχη ταπετσαρία. Είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ψυχαγωγίας SYNC4 της Ford, το οποίο συνδυάζεται με οθόνη, ενώ διαθέτει δυνατότητα πλοήγησης εκτός δρόμου και κάμερα 360 μοιρών. Το νέο μοντέλο διαθέτει 7 διαφορετικά οδηγικά προφίλ Normal, Eco, Sport, Slippery, Sand, Baja, Mud/Ruts και RockCrawl με τα τρία τελευταία να αφορούν την off-road οδήγηση.


 
Το νέο Ford Bronco, είναι βασισμένο σε ατσάλινο πλαίσιο υψηλής αντοχής, με πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση και ένα διαφορικό Dana AdvanTEK εμπρός, ενώ στο πίσω βρίσκεται ένας άξονας Dana 44 AdvanTEK με coilover ελατήρια.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις