Αναμονή τέλος για το
facelift Volkswagen Polo. Η γερμανική μάρκα παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλούς μικρού της το οποίο εμφανίζεται αλλαγμένο σε εξωτερικό-εσωτερικό και προσφερόμενες υπηρεσίες.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Ξεκινώντας από το αμάξωνα του ανανεωμένου Polo είναι σαφές πως το VW Golf αποτέλεσε πηγή έμπνευσης. Στο «πρόσωπο» του μοντέλου, για παράδειγμα, συναντά κανείς
ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα όπου πλέον υπάρχουν οι
νέοι IQ.Light LED matrix προβολείς.
Δυναμικός, από την άλλη πλευρά είναι πλέον
ο φωτισμός των φλας στο πίσω μέρος, ενώ new-entry θεωρείται και το
«κινούμενο φως φρένων». Σε επιμέρους διαφορές συγκριτικά με την απλή έκδοση
υπάρχουν ανασχεδιασμένος ειδικά για GTI μοντέλο προφυλακτήρας,
λογότυπα τριγύρω στο αμάξωμα με την χαρακτηριστική κόκκινη γραμμή πάνω στην μάσκα, ενώ πλέον και το σήμα
«GTI» έχει αντικαταστήσει το «Polo» στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ.Το σήμα «GTI» έχει αντικαταστήσει το «Polo» στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ.
Εσωτερικό: νέο infotainment και τεχνολογίες IQ.DriveΑπό τις αισθητικές επεμβάσεις που δέχτηκε ξεχωρίζουν η γυαλιστέρη κόκκινη επένδυση στο ταμπλό και οι άφθονες ματ αποχρώσεις.
Φρεσκαρισμένο είναι και το εσωτερικό του Volkswagen Polo GTI το οποίο διατηρεί την εντυπωσιακή του εμφάνιση και προσφέρει
προαιρετικά σπορ καθίσματα. Από τις αισθητικές επεμβάσεις που δέχτηκε ξεχωρίζουν η γυαλιστέρη κόκκινη επένδυση στο ταμπλό και οι άφθονες ματ αποχρώσεις.
Νέα είναι η οθόνη αφής του συστήματος infotainment (
στάνταρ υψηλής ανάλυσης 8 ιντσών), η οποία μπορεί να αναβαθμιστεί σε
Discover Pro 9,2 ιντσών. Μεταξύ άλλων,
προσφέρονται υπηρεσίες streaming, δυνατότητα
αποθήκευσης ξεχωριστών προφίλ χρήστη και υπηρεσίες ασύρματης συνδεσιμότητας
Apple CarPlay και Android Auto.
Εκτός των παραπάνω, για πρώτη φορά το VW Polo GTI προσφέρει ορισμένα από τα
συστήματα αυτόνομης οδήγησης IQ.Drive. Ενδεικτικά βρίσκει κανείς predictive adaptive cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, lane assist, side assist και rear traffic alert, radar κ.α..
Τι παίζει με τον κινητήρα;Όσον αφορά, τέλος, τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν είχαμε μαποκκλίσεις. Ο turbo 2λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας αποδίδει
ισχύ 207 PS και ροπή 320 Nm, όσα δηλαδή και το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το
7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Σταθερή παραμένει η επιτάχυνση
στα 0-100 χλμ./ώρα με 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα των
240 χλμ./ώρα.
Τις επόμενες εβδομάδες περιμένουμε ενημέρωση για τις τιμές του ανανεωμένου
Volkswagen Polo GTI, καθώς και για το χρονικό διάστημα διάθεσής του στις ευρωπαϊκές αγορές.