Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
6 φωτογραφίες »

Επίσημο ντεμπούτο για το νέο Honda Civic

Διαβάστηκε από 11245 αναγνώστες - 29/4/2021

Το νέο Honda Civic Sedan έκανε την πρεμιέρα του στις ΗΠΑ, με ανανεωμένο σχεδιασμό και εντυπωσιακό εσωτερικό, που συνδυάζει τις καθαρές γραμμές με την premium αισθητική και τις αναβαθμίσεις στον τομέα τεχνολογίας και ασφάλειας.

Η Honda παρουσίασε επίσημα το νέο Honda Civic Sedan, το οποίο βρίσκεται πλέον στην 11η γενιά του, συνεχίζοντας ένα όνομα που έχει ιστορία 49 ετών, αφού το πρώτο Civic έκανε το ντεμπούτο του το μακρινό 1972. Το νέο όχημα παρουσιάστηκε πρώτα στις ΗΠΑ, μία κίνηση που συνηθίζει να κάνει η εταιρεία με το μεγάλο H, ενώ το ντεμπούτο του στην Γηραιά Ήπειρο θα γίνει στις αρχές του επόμενου έτους.

Το νέο μοντέλο έχει φρέσκο σχεδιασμό, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, ενώ διαθέτει πληθώρα μοντέρνων τεχνολογικών στοιχείων και ανέσεων, όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το ηχοσύστημα της Bose.
Ακολουθώντας μία φιλοσοφία που αποκαλούν «Man Maximum-Machine Minimum», δηλαδή «Μέγιστος Άνθρωπος-Μηχάνημα Ελάχιστο», οι Ιάπωνες έχουν δώσει έμφαση στην πρακτικότητα του νέου Honda Civic. Η συγκεκριμένη φιλοσοφία υπάρχει στην εταιρεία από τη δεκαετία του 1970, και έχει ως κεντρική ιδέα πως το ιδανικό αυτοκίνητο θα πρέπει να ξεπεράσει την παραδοσιακή σχέση ανθρώπου-μηχανής.



Ως απόρροια της M/M στρατηγικής, το Civic 11ης γενιάς έχει «λεπτό και ελαφρύ» αμάξωμα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Honda. Σκοπός των σχεδιαστών ήταν να κάνουν την εμφάνιση του οχήματος πιο λιτή, ενώ παράλληλα να της δώσουν πιο premium αισθητική.

Το καπό είναι πιο μακρύ από πριν, αφού οι κολώνες έχουν μετατοπιστεί προς τα πίσω, συμβάλλοντας έτσι σε πιο δυναμικές αναλογίες. Στο εμπρός μέρος, τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, που φιλοξενούν τα LED φώτα ημέρας σε σχήμα «Γ», ενώνονται με την γρίλια μέσω ενός σκούρου πλαισίου. Στο πλάι, ένα «νεύρο» ξεκινά από τα εμπρόσθια φτερά και καταλήγει στα οπίσθια φανάρια, ενώ πιο χαμηλά βρίσκεται ένα δεύτερο, με διαγώνιο σχήμα, που ενώνει οπτικά τις γραμμές του εμπρός με τον πίσω προφυλακτήρα, συμβάλλοντας στο δυναμισμό του αυτοκινήτου.
Τα πίσω φτερά είναι φουσκωμένα, και η πόρτα του χώρου αποσκευών σχηματίζει μία διακριτική αεροτομή στο τελείωμά της. Παράλληλα, το πίσω παρμπρίζ είναι έντονα κεκλιμένο, δίνοντας ένα sport στοιχείο στο νέο Honda Civic Sedan.



Περνώντας στο εσωτερικό του μοντέλου, την προσοχή μας τραβά ο σχεδιασμός του ταμπλό, το οποίο διαθέτει μία ενιαία μακρόστενη κυψελωτή γρίλια, μέσα στην οποία κρύβονται οι αεραγωγοί, προκειμένου αυτοί να μην διασπούν την «αρμονική και καθαρή εμφάνιση», όπως αναφέρει η εταιρεία. Πιο ψηλά δεσπόζει η οθόνη του infotainment, η οποία στη βασική έκδοση έχει διάσταση 7 ιντσών ενώ και προαιρετικά μπορεί να αναβαθμιστεί με μία κατά 2 ίντσες μεγαλύτερη.
Τα χειριστήρια του κλιματισμού είναι «φυσικά» και όχι αφής, όπως και ο περιστροφικός επιλογέας για την ένταση του ηχοσυστήματος, το οποίο στον extra εξοπλισμό είναι της Bose και διαθέτει 12 ηχεία. Πίσω από το τιμόνι, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, διάστασης 10,2 ιντσών.

Το αμάξωμα του νέου Honda Civic Sedan έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, κάτι που συμβάλλει στην αυξημένη ευρυχωρία του εσωτερικού. Παράλληλα, είναι και πιο άκαμπτο, κάτι που βελτιώνει τόσο την ασφάλεια, όσο και την ποιότητα κύλισης αλλά και την οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου. Εκτός αυτού, για πρώτη φορά χρησιμοποιείται ένας νέος αερόσακος οδηγού, που έχει σχήμα donut και έχει σκοπό να μειώσει τις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, περιορίζοντας την κίνηση του κεφαλιού.



Επιπλέον, το αυτοκίνητο θα διαθέτει το εξελιγμένο σύστημα ασφάλειας και υποβοήθησης Honda Sensing, που περιλαμβάνει μία camera και 8 αισθητήρες sonar, και μεταξύ άλλων θα διαθέτει λειτουργίες όπως βοήθεια σε μποτιλιάρισμα, βελτιωμένο προσαρμοστικό cruise control και πρόληψη ατυχήματος.

Όσον αφορά τους κινητήρες, το νέο μοντέλο θα διατίθεται στις ΗΠΑ με έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2 λίτρων, απόδοσης 158 ίππων και 187Nm ροπής, και έναν turbo, επίσης τετρακύλινδρο 1500cc, με ισχύ 180 PS και ροπή  240Nm. Αμφότεροι θα συνεργάζονται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είναι αναβαθμισμένο και θα εξομοιώνει «κατέβασμα» ταχύτητας στην επιβράδυνση.

Δεν γνωρίζουμε ακόμα επίσημα με ποια μηχανικά σύνολα θα γνωρίσουμε το νέο Honda Civic στην Ευρώπη, αλλά θεωρούμε σίγουρο πως θα δούμε το αυτοκίνητο με τον προαναφερθέν 1,5 VTEC Turbo, μιας και χρησιμοποιείται και στην υπάρχουσα γενιά του μοντέλου. Η παρουσίαση του αυτοκινήτου στη Γηραιά Ήπειρο θα γίνει στις αρχές του 2022.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις