Ο
«εξηλεκτρισμός» της Opel συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς! Η γερμανική μάρκα και η βρετανική θυγατρική της, Vauxhall, προσανατολίζεται στο να διαθέσει αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα μοντέλων από το 2028. Αυτό τουλάχιστον μάθαμε από τον επικεφαλής της, Michael Lohscheller, στο πλαίσιο της EV Day 2021 στην οποίο ο
Όμιλος Stellantis αποκάλυψε την στρατηγική προς τα ηλεκτρικά μοντέλα για την οποία θα επενδύσει γύρω στα 25 δις ευρώ.Διαφορετικό από την teaser εικόνα που έδειχνε ένα SUV-coupe είναι το concept Opel Manta-e.
Kοινοποίησε το »
Ειδικά
στην περίπτωση της Opel η είδηση αφορά ένα εμβληματικό σπορ coupe μοντέλο. Ο λόγος για το
πισωκίνητο Opel Manta, το οποίο
πρωτοεμφανίστηκε το 1970 και σταμάτησε να παράγεται στην δεύτερη γενιά του το μακρινό 1988! Πλέον, στα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας αναμένουμε την επιστροφή του ως Opel Manta-e, με τον Lohscheller να κάνει λόγο για ένα
«συναισθηματικό μοντέλο που θα ενθουσιάσει τον κόσμο!». Πρόσφατα, εξάλλου, η Opel αποκάλυψε μία
εργοστασιακή έκδοση επαναφορτιζόμενης μπαταρίας του αρχικού Manta A για να παρουσιάσει την τεχνολογία, ωστόσο μελλοντικά θα μιλάμε για
ένα ριζικά ανασχεδιασμένο μοντέλο.
Κατά της παρουσίασης παρουσιάστηκε μία
μοναδική teaser εικόνα που δείχνει ένα πρωτότυπο σχέδιο του αυτοκινήτου το οποίο ενδεχομένως να είναι
SUV-coupe. Δεν γνωρίζουμε περαιτέρω λεπτομέρειες
για το ποια από τις τέσσερις EV πλατφόρμας του Ομίλου Stellantis θα χρησιμοποιήσει. Πιο πιθανό είναι να βασιστεί είτε στην
STLA Medium είτε στην STLA Large, που
έχουν σχεδιαστεί για τετρακίνητα αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης. Και οι δύο πλατφόρμες έχουν κατάλληλη αρχιτεκτονική ώστε να
αποδίδουν πολλές διαφορετικές ιπποδυνάμεις, επιτρέποντας
κίνηση σε εμπρός ή πίσω τροχούς ή τετρακίνηση. Η
STLA Medium πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει μπαταρία χωρητικότητας έως 104 kWh με αυτονομία γύρω
στα 710 χιλιόμετρα, ενώ
η STLA Large έχει ελαφρώς μεγαλύτερη μπαταρία (118 kWh) και αυτονομία περίπου
810 χιλιομέτρων.