Η νέα γενιά του Peugeot 3008 έρχεται το 2023, πιο κομψό και με μία μεγάλη γκάμα από υβριδικές επιλογές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ενώ θα αφήσει πίσω τους κινητήρες diesel.
Το 3008 έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της Peugeot, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Για το λόγο αυτό, οι Γάλλοι ετοιμάζουν ήδη τον διάδοχο του επιτυχημένου μοντέλου που θα συνεχίσει την εμπορική του καριέρα. Οι φήμες κάνουν λόγο για ένα νέο μοντέλο που θα υιοθετεί μία εξελιγμένη εξωτερική σχεδίαση του προκατόχου του, ενώ θα βασίζεται σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα που θα προσφέρει περισσότερες επιλογές στην ηλεκτροκίνηση.
Ο ξένος Τύπος έχει πάρει φωτιά, ιδιαίτερα ο γαλλικός όπως το Autoplus στο οποίο δημοσιεύθηκε η εν λόγω φωτογραφία. Όπως παρατηρείται στο επόμενο 3008, οι σχεδιαστές της μάρκας θα τονίσουν ακόμη περισσότερο τα έντονα χαρακτηριστικά της εμφάνισής του. Στην όψη του η γρίλια θα εκτείνεται σε όλη την μάσκα, ενώ θα πλαισιώνεται από λεπτεπίλεπτα φωτιστικά σώματα με τις γνωστές πλέον τρεις «νυχιές». Η γρίλια φαίνεται πως θα παραμείνει ίδια σε μέγεθος, έχοντας τους αεραγωγούς στην άκρη του προφυλακτήρα. Κοιτάζοντάς το από το πλάι και ακολουθώντας τις γραμμές του αμαξώματος, το νέο 3008 φαίνεται πιο γραμμωμένο και μυώδες με ελαφρώς coupe σχεδιασμό, ενώ το μάτι καταλήγει στο πίσω μέρος με τα φωτιστικά σώματα να ενώνονται με μια μαύρη φάσα, που όμως θα είναι πιο λεπτή.
Η επόμενη γενιά του 3008 αναμένεται να βασιστεί πάνω στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη γκάμα τόσο σε θερμικούς κινητήρες όσο και σε Plug-in υβριδικές επιλογές και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα. Μέχρι στιγμής ακούγεται πως το επόμενο 3008 θα αφήσει πίσω του τους diesel κινητήρες, εφόσον δεν συμφέρει να επενδυθούν χρήματα στην εξέλιξή τους προκειμένου να συμμορφωθούν με τις επερχόμενες προδιαγραφές Euro 7. Η γκάμα θα περιλαμβάνει τον 1.200άρη PureTech 130 ίππων συνδυασμένο με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Η Peugeot είναι πολύ πιθανό να προσφέρει το μοντέλο και ως «παραδοσιακό» υβριδικό με τον ίδιο κινητήρα, ενώ διαθέσιμες θα είναι και τρεις Plug-in υβριδικές εκδόσεις με βάση τον 1.600άρη PureTech και ισχύ 180, 250 και 300 άλογα.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr