Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Ετοιμάζεται η νέα, εντυπωσιακή DS 4!

3/12/2020

Η νέα DS 4 θα μπορεί να βλέπει στο σκοτάδι και να προβάλλει πληροφορίες στον οδηγό, 4 μέτρα μπροστά από το παρμπρίζ, ενώ θα δούμε και έκδοση με 222 ίππους. Η εταιρεία δοκιμάζει το νέο μοντέλο και δίνει επίσημες πληροφορίες.

Η DS, η πολυτελής εταιρεία του PSA Group, εξελίσσει ταχύτατα το νέο της μοντέλο, που θα είναι το DS 4. Το αυτοκίνητο εθεάθη να δοκιμάζεται σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας και χιονιού στην Σουηδία, μαζί με το Peugeot 308.

Το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο είχε νέα εμπρός φανάρια τεχνολογίας Matrix LED Vision, που τους επιτρέπει να είναι πιο μοντέρνα και πιο στενά από ότι πριν, ενώ μπορούν να στρίβουν μαζί με το τιμόνι μέχρι σε γωνία 33,5 μοιρών, έτσι ώστε να εξακολουθούν να φωτίζουν το δρόμο στις στροφές. Αυτό, είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της πρώτης DS, του διάσημου κλασσικού μοντέλου της Citroen του 1955.
Στον προφυλακτήρα βλέπουμε τα κάθετα φώτα ημέρας, τα οποία σύμφωνα με την εταιρεία αποτελούνται από 98 ξεχωριστά LED.



Στο πίσω μέρος του νέου αυτοκινήτου, παρατηρούμε τα φανάρια, τα οποία είναι επίσης τεχνολογίας LED, ακολουθούν τη σχεδιαστική φιλοσοφία των εμπρός και είναι μακρόστενα, ενώ φαίνεται πως έχουν ένα λεπτό, κυψελωτό μοτίβο. Ο χώρος της πινακίδας βρίσκεται χαμηλά στον προφυλακτήρα και έχει τραπεζοειδές σχήμα, με τις διαγώνιες πλευρές να συγκλίνουν προς τα επάνω.

Η γαλλική εταιρεία έδωσε επίσημες πληροφορίες όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του νέου της μοντέλου, το οποίο θα συνδυάζει την «γαλλική εξειδίκευση στην πολυτέλεια» με τον «τολμηρό σχεδιασμό» και θα χρησιμοποιεί την ανανεωμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2, που θα μπορεί να υποστηρίξει διάφορες επιλογές σε κινητήρες και μετάδοση.

Η νέα πλατφόρμα θα είναι ελαφρύτερη από τις προηγούμενες και θα έχει πρεσσαριστά δομικά στοιχεία και εξαρτήματα από σύνθετα υλικά, ενώ η DS δηλώνει πως θα πληροί τις τελευταίες και αυστηρότερες προδιαγραφές ασφαλείας, χωρίς να έχει μεγάλο βάρος.
Η τεχνολογία κατασκευής της νέας πλατφόρμας, θα κάνει το μοντέλο να αποτελεί «σημείο αναφοράς στην άνεση λόγω της ιδανικής ακαμψίας του πλαισίου, και θα έχει εξαιρετική απόκριση για οδηγική απόλαυση», όπως ανέφερε η εταιρεία.



Η υβριδική έκδοση δεν θα έχει κάποιο περιορισμό όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, και σύμφωνα με τη DS θα έχει συνδυαστική ιπποδύναμη 222 ίππων, και το σύνολο θα αποτελείται από έναν turbo τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 178 αλόγων και έναν ηλεκτρικό απόδοσης 108 PS.
Η μπαταρία θα είναι ανανεωμένη, και θα χαρίζει στο αυτοκίνητο πάνω από 50 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας σε κύκλο WLTP.

Η νέα DS 4 θα είναι τεχνολογικά προηγμένη και στο εσωτερικό: Μπροστά από τον οδηγό θα υπάρχει μια μεγάλη HUD οθόνη, διάστασης 21 ιντσών, που θα προβάλλει χρήσιμες πληροφορίες 4 μέτρα μπροστά από το παρμπρίζ, με τη μορφή οφθαλμαπάτης. Στον τομέα του infotainment, θα υπάρχει το νέο σύστημα Iris που θα έχει λειτουργία παρόμοια με των smartphone και θα υποστηρίζει φωνητικές εντολές και αναγνώριση χειρονομιών, ενώ η κεντρική κονσόλα θα έχει το σύστημα αφής DS Smart Touch που θα επιτρέπει στους χρήστες να ζουμάρουν και να γράφουν με το χέρι.
Επίσης, η DS έκανε αναφορά για ένα καινοτόμο σύστημα εξαερισμού, που θα έχει πολύ μικρούς αεραγωγούς, οι οποίοι θα βρίσκονται τοποθετημένοι ψηλά. Αναμένουμε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για αυτό.

Η εταιρεία θα εξοπλίσει το μοντέλο της με τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης που ονομάζει DS Drive Assist 2.0, και θα διαθέτει ραντάρ στις 4 γωνίες και κάμερα στο εμπρόσθιο παρμπρίζ, που θα καταγράφουν τι γίνεται γύρω από το αυτοκίνητο και θα βοηθούν τον οδηγό. Έτσι, εκτός από την διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας, το DS 4 θα μπορεί να προσπερνά ημιαυτόνομα, και να προσαρμόζει την ταχύτητά του ανάλογα τις στροφές και τις πινακίδες κυκλοφορίας.
Εκτός αυτού, η κάμερα θα διαβάζει τυχόν ανωμαλίες που έχει ο δρόμος μπροστά και θα στέλνει σήμα στον εγκέφαλο, ο οποίος θα ρυθμίζει ανάλογα τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου.
 

Αλλο ένα σημαντικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού είναι η νυχτερινή όραση χάρη σε κάμερα υπέρυθρης ακτινοβολίας που θα βρίσκεται στην εμπρός γρίλια και θα εντοπίζει στο σκοτάδι εμπόδια, πεζούς και ζώα μέχρι σε απόσταση 200 μέτρων εμπρός, και έπειτα θα βγάζει προειδοποιητικά μηνύματα στην HUD οθόνη.

Αναμένουμε την επίσημη παρουσίαση του ομολογουμένως εντυπωσιακού μοντέλου.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις