Ετοιμάζεται το νέο VW ID.6 και δοκιμάζεται στα χιόνια
2/12/2020
Όχι, δεν είναι Peugeot αυτό που βλέπετε, αλλά το καινούριο VW ID.6, που δοκιμάζεται σε αρκτικές συνθήκες με το εξυπνότερο καμουφλάζ που έχουμε δει ποτέ! Μπορούμε να δούμε καθαρά το πώς θα είναι στην πραγματικότητα το SUV των 302 ίππων.
Η VW θα επεκτείνει και άλλο την γκάμα των ηλεκτρικών ID μοντέλων, και εξελίσσει το ID.6, το οποίο θα είναι ουσιαστικά η έκδοση παραγωγής του concept ID.Roomzz που παρουσιάστηκε το 2019.
Το VW ID.6 θα είναι ένα μεγάλο, επταθέσιο SUV, και βρίσκεται στη φάση δοκιμών σε κρύες, παγωμένες συνθήκες, προκειμένου να ελεγχθούν οι ικανότητές του στο χιόνι αλλά και να βεβαιωθούν οι μηχανικοί πως το αυτοκίνητο δουλεύει όπως πρέπει ακόμα και στις χαμηλές θερμοκρασίες.
Όπως και όλα τα πρωτότυπα οχήματα που δοκιμάζονται πριν παρουσιαστούν επίσημα, έτσι και το ID.6 είναι εκτενώς καλυμμένο, αλλά εδώ η εταιρεία έκανε μια πολύ έξυπνη κίνηση: Το έκανε να μοιάζει με... Peugeot, αφού στο εμπρός μέρος έχει αυτοκόλλητα φώτα που κρύβουν το σχήμα των πραγματικών, ενώ υπάρχουν αυτοκόλλητες γρίλιες και στη μετόπη με πλαίσιο χρωμίου, χαρακτηριστικά των γαλλικών μοντέλων. Ακόμα και στο πίσω μέρος, βλέπουμε μια ψεύτικη ρίγα που ενώνει τα φανάρια, και γραφικά στον πίσω προφυλακτήρα που δίνουν την ψευδαίσθηση ότι έχει άλλο σχήμα.
Οι λεπτομέρειες των πραγματικών, led φωτιστικών σωμάτων, καθώς και το στρογγυλό, κρυμμένο σχήμα, προδίδουν πως πρόκειται για αυτοκίνητο της VW, και το αυτοκόλλητο που αναγράφει «Elektrofahrzeug», δηλαδή «ηλεκτρικό όχημα», έχει τη γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί ο γερμανικός κολοσσός.
Έχοντας δει το κόκκινο ID.Roomzz concept, και γνωρίζοντας τις σχεδιαστικές γραμμές που διαθέτει η οικογένεια ID της VW, είμαστε σίγουροι πως το μοντέλο που κρύβεται κάτω από τα καλύμματα δεν μοιάζει με Peugeot, ενώ αν αναλογιστούμε πως το υπόλοιπο αμάξωμα δεν έχει καμουφλάζ, θεωρούμε πως το μοντέλο βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο και δεν θα αργήσουμε να δούμε την επίσημη παρουσίασή του.
Μπορούμε να παρατηρήσουμε πως διατηρεί τον δυναμικό σχεδιασμό που είχε το concept car, όπως το αρκετά μυώδες καπό και οι έντονες νευρώσεις στα πίσω φτερά, οι οποίες συμπληρώνουν οπτικά την καμπύλη που κάνει η γραμμή στο κάτω μέρος των πλευρικών παραθύρων.
Είναι πολύ πιθανόν το επερχόμενο VW ID.6 να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MEB, όπως έκανε και το concept επάνω στο οποίο βασίζεται. Το ID.Roomzz είχε ιπποδύναμη 302 PS και χρησιμοποιούσε μία μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh, που του χάριζε εκτιμώμενη αυτονομία 450km σε κύκλο WLTP.
Αναμένουμε το νέο μοντέλο να έχει αντίστοιχα χαρακτηριστικά.