5 φωτογραφίες »

Ferrari SF90 Spider: το πανίσχυρο plug-in hybrid κάμπριο

18/11/2020

Η Ferrari SF90 Spider, το πιο ισχυρό κάμπριο αυτοκίνητο των Ιταλών είναι γεγονός. Το plug-in hybrid με ιπποδύναμη 1.000 «ανοίγει» και εντυπωσιάζει τους λάτρεις των hypercars.

 
 
Η πολυαναμενόμενη απόφαση της Ferrari να δημιουργήσει ένα καμπριολέ plug-in hybrid μοντέλο, βασιζόμενη στο SF90 Stradale, είναι πλέον γεγονός. Ο ιταλικός κολοσσός παρουσίασε με κάθε επισημότητα το hypecar convertible μοντέλο της με την ονομασία Ferrari SF90 Spider
 
Βέβαια, η απουσία οροφής δεν σημαίνει κανέναν περιορισμό σε επίπεδο απόδοσης, μιας και έρχεται με όλες τις αρετές της κλειστής έκδοσης, ειδικά με την ιπποδύναμη 1000 αλόγων που παράγουν συνολικά τέσσερις κινητήρες. Βασικό μοτέρ είναι ο βενζινοκινητήρας τεσσάρων λίτρων V8 με ισχύ 780 άλογα και 800 Nm ροπή. Υπάρχουν επίσης τρεις ηλεκτρικοί κινητήρες, δύο στο μπροστινό μέρος και ένας στον πίσω άξονα. Η συνολική ιπποδύναμη όλων των μονάδων μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων.


 
Αποτέλεσμα των παραπάνω χαρακτηριστικών, είναι η επιτάχυνση 0-100 σε 2,5 δευτερόλεπτα. Η Ferrari SF90 Spider προσεγγίζει τα 200 χιλιόμετρα την ώρα σε επτά δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Η καθαρά ηλεκτρική εμβέλεια της μπαταρίας χωρητικότητας 7,9 kWh είναι μόλις 25 χιλιόμετρα, εύρος που έρχεται σε αντιδιαστολή με την μεγάλη ισχύ. Εκτός από την επιτάχυνση 0-200 (το μοντέλο Spider υστερεί κατά τρία δέκατα του δευτερολέπτου σε σχέση με το coupe), η απόδοση αντιστοιχεί σε αυτή της Ferrari SF90 Stradale, αν και το κάμπριο των Ιταλών είναι 100 κιλά βαρύτερο λόγω της οροφής και των ενισχυμένων πορτών.
 
Σε επίπεδο εμφάνισης, το κάμπριο της Ferrari δύσκολα ξεχωρίζει από το coupe, εφόσον φυσικά η οροφή είναι κλειστή. Οι περισσότερο μυημένοι, ωστόσο, βλέπουν ότι η shark antenna δεν βρίσκεται στην οροφή, αλλά είναι τοποθετημένη ανάμεσα στα ελαφρώς διαφορετικά εξογκώματα πίσω από τα καθίσματα.


 
Όταν η οροφή είναι ανοιχτή, αυτή η περιοχή κρύβει επίσης το αλουμινένιο σώμα τύπου hardtop. Διπλώνεται σε 14 δευτερόλεπτα και καταλαμβάνει μόνο 100 λίτρα χώρου, σύμφωνα με τη Ferrari συνήθως 150 έως 200 λίτρα. Φυσικά, το SF90 Spider έχει επίσης το ίδιο εσωτερικό με το Stradale με ψηφιακό cockpit 16 ιντσών που περιλαμβάνει ανάλυση HD. Ξεχωρίζουν το νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με touchpad και κουμπιά.
 


Αν θέλετε να κάνετε το hypercar ακόμα πιο σπορ, μπορείτε επίσης να παραγγείλετε τον εξοπλισμό «Assetto Fiorano». Στη συνέχεια, το βάρος μειώνεται κατά 21 κιλά χάρη στα στοιχεία από ανθρακονήματα και τιτάνιο. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ειδικά αμορτισέρ, πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, και, προαιρετικά, δίχρωμη βαφή.
 
Η Ferrari SF90 Spider αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αγορές το 2021, με τους Ιταλούς να μην γνωστοποιούν το κόστος της. Η έξτρα χρέωση σε σύγκριση με το coupe θα πρέπει να είναι περίπου 10%. Κατά συνέπεια, το convertible θα ξεπερνά τα 470.000 ευρώ.