autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ο πίνακας οργάνων με τους τρεις ξεχωριστούς θόλους.

Ο 1.3 MultiJet αποδίδει 95 ίππους και 200 Nm ροπής.

Fiat 500X 1,3 MTJ

8/1/2016

Η Fiat εξοπλίζει το γνωστό μας 500X με τον 1,3 MultiJet κινητήρα των 95 ίππων και το καθιστά εξαιρετικά ελκυστικό από πλευράς τιμής και οικονομίας.

Η Fiat βάζει και στο 500Χ τη νεότερη, Euro 6 έκδοση του 1.300άρη MultiJet κινητήρα diesel, δημιουργώντας έτσι την αρχική πετρελαιοκίνητη έκδοση στη γκάμα. Παράλληλα, η νέα αυτή έκδοση του Fiat 500X είναι και η μικρότερη σε κυβισμό επιλογή μεταξύ όλων των diesel compact crossover της αγοράς, δίνοντας έτσι και μια επιπλέον οικονομική χροιά σε ότι αφορά στην ασφάλιση, τα τεκμήρια διαβίωσης κλπ. Η νέα επιλογή του 500Χ είναι αμιγώς προσθιοκίνητη και χωρίς τη δυνατότητα τετρακίνησης.

Σχεδίαση
Η εικόνα Fiat 500X 1,3 MTJ δεν αλλάζει σε σχέση με αυτή των υπολοίπων εκδόσεων κινητήρων του μοντέλου που έχουμε γνωρίσει. Έτσι, το ιταλικό crossover διατηρείται στιλάτο, υιοθετώντας τις στρογγυλεμένες γραμμές του μικρότερου μίνι Fiat 500, σε ένα μεγαλύτερο και ελαφρώς υπερυψωμένο 5θυρο αμάξωμα. Στο ίδιο μοτίβο συναντούμε και τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με διπλούς στρογγυλούς προβολείς, ενώ περιμετρικά του αμαξώματος δεν λείπει το μαύρο πλαστικό προστατευτικό που τονίζει τον ελεύθερο χρόνου χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του 500X η όλη ατμόσφαιρα εμπνέεται από το στυλ του Fiat 500, σε ένα αποτέλεσμα που αρέσει πολύ. Δεν λείπουν οι απαραίτητες high-tech νότες της εποχής, με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment με διαγώνιο 6,5 ιντσών (στάνταρ 5 ιντσών), ενώ ο σπορτίφ πίνακας οργάνων με τους 3 ξεχωριστούς θόλους ενσωματώνει στο κέντρο του μια ψηφιακή οθόνη πληροφόρησης. Στο πεδίο της ποιότητας, η όλη κατασκευή είναι γεροδεμένη, με καλή συναρμογή και φινίρισμα, με το πάνω τμήμα του ταμπλό να επενδύεται και από άφθονο αφρώδες πλαστικό.

Κινητήρας-Επιδόσεις
Ο 1,3 MultiJet κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro 6 και αποδίδει 95 ίππους, με μέγιστη ροπή 200 Nm διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με σφιχτής κλιμάκωσης 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Στην πράξη η λειτουργία του είναι αρκετά πολιτισμένη και τραβάει ικανοποιητικά από σχετικά χαμηλά. Η Fiat ανακοινώνει μέση τιμή κατανάλωσης 4,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 107 γρ./χλμ. και κατά την διάρκεια της δοκιμής μας μετρήσαμε μέση κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ., τιμή άκρως ικανοποιητική για αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Οδηγώντας
Από τα πρώτα χιλιόμετρα η σταθερότητα και στιβαρότητα του πλαισίου, σε συνδυασμό και με την σχετικά σφιχτή ανάρτηση, φροντίζουν ώστε να τονιστεί το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού ενώ η λειτουργία της ανάρτησης με τις μεγάλες διαδρομές αυξάνει την άνεση. Σε πιο απαιτητική διαδρομή, οι αντιδράσεις στο όριο παραμένουν προοδευτικές και ελεγχόμενες, ενώ το στάνταρ ESP επεμβαίνει όποτε χρειάζεται. Εκτός δρόμου, τα 162 χλστ. της απόστασης από το έδαφος, η απουσία τετρακίνησης και τα αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά, βάζουν τα όρια στις όποιες εξερευνήσεις.

Συμπέρασμα
Η νέα έκδοση του 500X βάζει το μικρό crossover της Fiat ακριβώς στο επίκεντρο του ανταγωνισμού της κατηγορίας. Ο μικρός το δέμας κινητήρας μειώνει τα έξοδα χρήσης και κινεί παραπάνω από αξιοπρεπώς το βαρύ 500Χ, ενώ η έκδοση αυτή έχει και τη χαμηλότερη τιμή στη γκάμα. Αν βάλουμε στο παιχνίδι και το έτσι κι αλλιώς ξεχωριστό στυλ του 500X, τότε δημιουργείται ένα άκρως ελκυστικό πακέτο για τον υποψήφιο αγοραστή ενός compact crossover.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις