Ο EcoBoost των 1.000 κ.εκ. δίνει άλλο αέρα στο Fiesta χάρη στους 125 ίππους και στα 200 Nm ροπής, με τα τελευταία να είναι διαθέσιμα από τις 1.400-4.500 σ.α.λ! Τραβάει δυναμικά με πλούσια ροπή από χαμηλά, έχει ποιότητα στη λειτουργία του σε όλη την κλίμακα στροφών και παράλληλα είναι αρκετά εύηχος. Οι επιδόσεις αναδεικνύουν το σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκίνητου. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,7 δλ. ενώ τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 8,2 και 13,9 δλ. αντίστοιχα. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει απόλυτα ικανοποιητικό επιλογέα και μακριά κλιμάκωση, που καλύπτεται άνετα από την χαρισματική ροπή, αλλά δείχνει να λείπει η 6η σχέση. Η μέση κατανάλωση στα χαρτιά είναι 4,3 λτ./100 χλμ., αλλά στην πράξη ξεπερνά τα 7,3 λτ./100 χλμ/. Υπό πίεση όμως ξεπερνάει και τα 8,0 λτ./100 χλμ.
Eσωτερικό - Χώροι: Ποιοτικό και hi-tech
Στο εσωτερικό του Fiesta, αναμφίβολα, τις εντυπώσεις κερδίζει η εμφάνιση. Η σχεδίαση του ταμπλό ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η κεντρική κονσόλα και το Σύστημα SYNC κερδίζουν άμεσα τους φίλους του hi tech. Τα μπουτόν στο κέντρο θυμίζουν κινητό τηλέφωνο και κρύβουν πλήθος χρηστικών λειτουργιών που εκτιμώνται ιδιαίτερα στο ταξίδι.
Μεταξύ αυτών, διακρίνονται το καλοφτιαγμένο bluetooth που, εκτός από το τηλέφωνο, «παίζει» και τα Mp3 του τηλεφώνου, η θύρα USB που μπορεί να φορτίσει και να συνδέσει οποιαδήποτε εξωτερική πηγή ήχου και η δυνατότητα φωνητικών εντολών. Κατά τα λοιπά, η θέση οδήγησης είναι «ετοιμοπόλεμη», αλλά ξεκούραστη και προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Φυσικά, το μερτικό του στην άνεση του εσωτερικού έχει και ο μεγάλος χώρος αποσκευών των 290 λίτρων. Οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι ανάλογα καλοί της 5θυρης έκδοσης, ενώ η πρόσβαση γίνεται χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.
Στο δρόμο: Σπορτίφ χαρακτήρας
Το πρώτο πράγμα που διαπιστώνει κανείς πίσω από το τιμόνι του Fiesta της δοκιμής είναι πως το καλοστημένο του πλαίσιο βρήκε έναν αντάξιο κινητήρα. Δύναμη και ροπή δηλώνουν συνεχώς την παρουσία τους και συμβάλλουν στην δημιουργία ενός ευχάριστου συνόλου. Οι χαμηλωμένες αναρτήσεις συγκρατούν τις κλίσεις, το πλαίσιο και το τιμόνι είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά με τα άλλα μικρά της αγοράς και βοηθούν στην αξιοποίηση των σωστών ρυθμίσεων της ανάρτησης. ¶νετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Fiesta ταξιδεύει άνετα, δεν κουράζει, αλλά και δεν λέει όχι σΆ ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις. Τα φρένα αποδεικνύονται ακούραστα, ενώ ο οδηγός δεν χάνει ποτέ την ευεξία του βοηθούμενος και από την πολύ καλή θέση οδήγησης. Θα θέλαμε όμως, το κάτι παραπάνω σε πλευρική στήριξη από τα καθίσματα, που δεν δείχνουν στο ίδιο μήκος κύματος με το υπόλοιπο σύνολο.
Συμπέρασμα
Η 3θυρη έκδοση Sport του Fiesta διαθέτει την σπορτίφ αίσθηση, που υπόσχεται, τόσο στο δρόμο, όσο και στις επιδόσεις. Ο κινητήρας 1,0 ΕcoBoost των 125 ίππων είναι χαρισματικός σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του και συνάδει απόλυτα με την ευχάριστη και «κοφτερή» οδική συμπεριφορά του Fiesta που παραμένει σημείο αναφοράς για τα δεδομένα της κατηγορίας.