autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δοκιμάζουμε το πετρελαιοκίνητο Ford Fiesta 1,5 TDCi των 95 ίππων.

Το εσωτερικό είναι όμορφο και ποιοτικό.

O νέος 1,5 TDCi των 95 ίππων κινητήρας έχει χαμηλή κατανάλωση και ήσυχη λειτουργία.

Test: Ford Fiesta 1,5 TDCi

22/4/2016

To Fiesta εξοπλίζεται με τον νέο 1,5 TDCi diesel κινητήρα προδιαγραφών Euro6 και γίνεται πιο οικονομικό, διατηρώντας το οδηγοκεντρικό του προφίλ.

Ο νέος αυτός κινητήρας έχει την ίδια απόδοση ισχύος και ροπής, αλλά πιο ραφιναρισμένη και ελαφρώς πιο οικονομική λειτουργία από τον 1,6 κινητήρα που αντικαθιστά. Και σε αυτή την έκδοση το Fiesta συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα καλύτερα μικρά αυτοκίνητα της αγοράς συνολικά, με βασικά του όπλα την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά,  την καλή ποιότητα κατασκευής αλλά και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. 

Σχεδίαση
Το νέο Fiesta 1,5 TDCi της δοκιμής μας δεν διαφέρει σχεδιαστικά από την υπόλοιπη σειρά Fiesta, παραμένοντας κομψό με δυναμικά χαρακτηριστικά, με την σχεδιαστική γλώσσα Kinetic Design της εταιρείας να εκφράζεται μέσω της μεγάλης και εντυπωσιακής μάσκας και των δυναμικών γραμμών που χαρακτηρίζουν το αμάξωμα σε όλες του τις επιφάνειες.  

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του Fiesta 1,5 ECOnetic η εικόνα παραμένει ευχάριστη και η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε καλά επίπεδα. Το φινίρισμα είναι προσεγμένο και τα μαλακά υλικά έχουν καλή συναρμογή μεταξύ τους. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλοί με 2 επιβάτες στο πίσω κάθισμα να φιλοξενούνται άνετα και τον χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα 290 λίτρα.

Κινητήρας
Ο νέος Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 95 ίππους και 200 Nm ροπής. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός καλή ελαστικότητα από χαμηλά και θετικό τράβηγμα σε όλο το διαθέσιμο φάσμα περιστροφής του, ενώ η λειτουργία του είναι πιο ραφιναρισμένη. Το 5τάχυτο κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται, έχει αραιή κλιμάκωση εξασφαλίζοντας χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης. Η πραγματική του κατανάλωση κατά την διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 4,6 λτ./100 χλμ., τιμή πολύ καλή για τον χαρακτήρα του μοντέλου.

Οδηγώντας
Τo Ford Fiesta είναι από τα ευχάριστα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας και το 1,5 TDCi της δοκιμής μας δεν αποτελεί εξαίρεση. Η ανάρτηση παρέχει καλά επίπεδα άνεσης και καλή ποιότητα κύλισης.  Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη στις περισσότερες περιπτώσεις, ενώ στο όριο παρατηρείται αρχικά μια προβλέψιμη υποστροφική τάση, η οποία ωστόσο ελέγχεται εύκολα. 

Συμπέρασμα
Η έκδοση με τον νέο κινητήρα 1,5 TDCi ενισχύει σημαντικά την παρουσία του Ford Fiesta στην αγορά, μιας και διαθέτει πολύ καλή εικόνα σε όλους τους τομείς, ενώ ξεχωρίζει για το οδηγοκεντρικό προφίλ του. Η τιμή του ξεκινά από τα 14.639 ευρώ με απόσυρση, ενώ διατίθεται και στην έκδοση ECOnetic, με την έκδοση αυτή να διαθέτει πιο οικονομικό προφίλ (με σύστημα Start/Stop, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης κ.α.) η οποία κοστίζει 14.495 ευρώ με απόσυρση. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις