Εάν το εξωτερικό είναι σπορ, τότε το εσωτερικό είναι σούπερ σπορ. Αρχικά συναντάμε ημιδερμάτινα σπορ καθίσματα με κόκκινες λεπτομέρειες, ενώ τα πεντάλ είναι αλουμινένια και το τιμόνο τριάκτινο flatbottom με τρυπητό δέρμα. Κόκκινες πινελιές ντύνουν και άλλα σημεία, όπως τον λεβιέ, τον αεραγωγό το χειρόφρενο και στις επενδύσεις των θυρών. Η ποιότητα παραμένει πολύ καλή, το φινίρισμα εξαιρετικό ενώ μαλακή επένδυση καλύπτει το πάνω μέρος του ταμπλό. Φυσικά συναντάμε και εδώ την οθόνη του συστήματος infotainment Sync 3 για κάθε τεχνολογική λειτουργία, ενώ χωροταξικά θα μεταφέρει αρκετά εύκολα 4 επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών στο μέσο όρο της κατηγορίας στα 292 λτ.
Κινητήρας-επιδόσεις: Τα 140 άλογα έρχονται απόλυτα γραμμικά
Κάτω από το ριγωτό καπό του συγκεκριμένου Ford Fiesta συναντάμε τον ισχυρό 3κύλινδρο και 1.000άρη EcoBoost, ο οποίος αποδίδει 140 άλογα σε συνδυασμό με ένα άριστο σε συμπεριφορά 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η λειτουργία του συνόλου άκρως πολιτισμένη αλλά και γραμμική, δίνοντας ώθηση από χαμηλά και κρατώντας αριστη ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα το 0-100 έρχεται σε 9.1 δευτ. η τελική φτάνει τα 202 χλμ./ώρα ενώ η κατανάλωση παραμένει πεισματικά γύρω από 6.7λτ. Ένα σύνολο που μπορεί με την ίδια άνεση να κινηθεί ευέλικτα εντός της πόλης αλλά και να ταξιδέψει για πολλές ώρες σε ανοιχτό δρόμο.
Οδική συμπεριφορά: Πιο funtodrive, δεν γίνεται
Η ST-Line φύση του μοντέλου δοκιμής είναι διάχυτη από τα πρώτα μέτρα οδήγησης. Χαμηλωμένο κατά 10 χλστ. διαθέτει πιο σφικτή ανάρτηση καταφέρνοντας να γίνει το πιο σπορτίφ αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Το ακριβές τιμόνι υπακούει αστραπιαία σε κάθε εντολή, τα επίπεδα πρόσφυσης είναι μεγάλα, ενώ δεν θα ξεχάσει στιγμή την άνεση που οφείλει να προσφέρει. Δεν μπορείς να του βρεις έναν οδηγικό τομέα που να μην ανταπεξέρχεται άριστα όσο κρατάει μεγάλη απόσταση από τον ανταγωνισμό στον τομέα fun to drive.
Συμπέρασμα
Η απόλυτη καθημερινή σπορ οδηγική απόλαυση απέχει πραγματικά 17.905 ευρώ. Ένα ισορροπημένο 3θυρο για όσους θέλουν συγκεκριμένα πράγματα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr