Πως θα ήταν ο κόσμος χωρίς φανάρια για τα όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Η Ford η οποία εργάζεται πάνω σε αυτό το τομέα έχει την απάντηση.
Σύμφωνα με μελέτες οι άνθρωποι περνούν κατά μέσο όρο δύο ημέρες το χρόνο περιμένοντας πίσω από ένα φανάρι. Όπως φαίνεται αυτό το στατιστικό δεν αρέσει καθόλου στη Ford, η οποία βρήκε τον τρόπο να εξαλείψει τους φωτεινούς σηματοδότες.
Η μάρκα υποστηρίζει πως με τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα και τις τεχνολογίες με τις οποίες θα είναι εξοπλισμένα, ακόμα και σε διασταυρώσεις δεν θα χρειάζονται τα φανάρια, καθώς τα οχήματα θα ρυθμίζουν από μόνα τους το ποιο πρέπει να περάσει πρώτο, μειώνοντας την ταχύτητα τόσο όσο χρειάζεται, ώστε να μην σταματήσει κανένα από τα δύο.
Αυτή η τεχνολογία της Ford ονομάζεται Intersection Priority Management (IMP), σε ελεύθερη μετάφραση Διαχείριση Προτεραιότητας Διασταύρωσης και μάλιστα εκτός από το βασικός της χαρακτηριστικό που προαναφέραμε βοηθά στην εξοικονόμηση χρόνου και καυσίμου, ενώ η τεχνολογία υπόσχεται επίσης να βελτιώσει την ασφάλεια καθώς αναφέρει πως σχεδόν το 60% των ατυχημάτων συμβαίνουν σε διασταυρώσεις.
Αν και η όλη ιδέα ακούγεται κάπως ριζοσπαστική η μάρκα αναφέρει ότι την εμπνεύστηκε από τον τρόπο που οι άνθρωποι διασχίζουν πεζοί ένα πολυπληθές σημείο όπου κινούνται πολλοί συνάνθρωποί τους από διαφορετικές κατευθύνσεις. Όπως πράγματι συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις κανείς δεν σταματά, απλά επιβραδύνει η επιταχύνει το βήμα του προκειμένου να περάσει από το σημείο χωρίς να συγκρουστεί αλλά και χωρίς να σταματήσει.
Για να πάρετε μία γεύση του συστήματος Intersection Priority Management (IMP), δείτε το παρακάτω βίντεο.