Η νέα Toyota Supra φέρει αρκετά στοιχεία από την βαυαρική BMW, συνεπώς ήταν φυσικό επόμενο να βελτιωθεί από τον γερμανικό οίκο Manhartt. Πώς σας φαίνεται το τελικό αποτέλεσμα των 550 ίππων;
Με μία μακρά παράδοση στον χώρο των βελτιώσεων, ο οίκος Manhartt ανέλαβε την αναβάθμιση της νέας Toyota Supra σε κάθε επίπεδο. Αρχικά θα πρέπει να διασαφηνίσουμε ότι η συγκεκριμένη ομάδα μηχανικών ειδικεύεται στην αναβάθμιση γερμανικών μοντέλων. Ωστόσο, τα κοινά στοιχεία της νέας Toyota Supra με την BMW είναι αρκετά ώστε να της «δώσουν» το πράσινο φως για μία αναβάθμιση.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, ο οίκος Manhartt έδωσε ένα κάθε άλλο παρά διακριτικό στυλ στο οδηγοκεντρικό μοντέλο. Στο εμπρός τμήμα υπάρχει ένα σπόιλερ του οίκου AC Schnitzer, ενώ το αμάξωμα έχει αποκτήσει χρυσαφί απόχρωση με μαύρες λεπτομέρειες. Οι σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20 ιντσών είναι προϊόν της Manhartt και στον εμπρός άξονα συναντάμε διαστάσεις ελαστικών 255/30, ενώ στον πίσω 295/25. Τέλος, η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με ένα νέο σετ αμορτισέρ της KW και ελατηρίων της H&R που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος.
Ασφαλώς οι βελτιώσεις δεν περιορίζονται μόνο σε αισθητικό επίπεδο, με τους μηχανικούς του γερμανικού οίκου να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και στην αύξηση της ιπποδύναμης. Κάτω από το καπό της νέας Toyota Supra βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων με κωδική ονομασία B58, ο οποίος αποδίδει στην εργοστασιακή του μορφή 340 ίππους και 500 Nm ροπής.
Οι άνθρωποι της Manhartt αντικατέστησαν το σύστημα υπερπλήρωσης, τοποθέτησαν νέα ανθρακονημάτινη εισαγωγή αέρα, προχώρησαν σε επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και το σύστημα εξαγωγής αναβαθμίστηκε πλήρως με την προσθήκη αγωνιστικού καταλύτη. Έτσι, η ισχύς του ιαπωνικού μοντέλου εκτοξεύθηκε στους 550 ίππους και η ροπή στα 700 Nm. Αυτός είναι και ο λόγος που το νέο project ονομάστηκε «Manhart GR 550».