autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Τον λόγο για τον οποίο η Mercedes δαπάνησε χρόνο και χρήμα για να κατασκευάσει την νέα Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe, εξήγησε σε ξένα μέσα ενημέρωσης ο Tobias Moers.

Ο λόγος που κατασκευάστηκε η GT 4-Door Coupe

30/3/2018

Τον λόγο για τον οποίο η Mercedes δαπάνησε χρόνο και χρήμα για να κατασκευάσει την νέα Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe, εξήγησε σε ξένα μέσα ενημέρωσης ο Tobias Moers.

Την ευκαιρία να αποσπάσουν πληροφορίες για τη νέα Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe, βρήκαν οι εκπρόσωποι του τύπου των διεθνών μέσων ενημέρωσης που βρέθηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, συνομιλώντας με τον επικεφαλής της Mercedes-AMG, Tobias Moers.
 
Ο ισχυρός άντρας της γερμανικής φίρμας ανέφερε μεταξύ άλλων πως πήραν την απόφαση να κατασκευάσουν τη νέα GT 4-Door Coupe καθώς δεν είχαν να προφέρουν ένα μοντέλο στους πελάτες που ζητούσαν κάτι παραπάνω από μια C63 και E63, υπογραμμίζοντας πως για τη συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων μία CLS δεν αποτελούσε τη σωστή επιλογή και για αυτό το λόγο προτίμησαν να αγοράσουν κάποιο αυτοκίνητο άλλης εταιρείας.

Στη συνέχεια ο Moers απάντησε και σε αυτούς που θέλουν τη GT Four-Door coupe να είναι ένα άλλο ισχυρό sedan που κατασκευάζεται από την AMG, αλλά και σε αυτούς που αναφέρουν πως είναι μια βελτιωμένη έκδοση της CLS με τον ίδιο να δηλώσει πως: «Δεν είναι μια τροποποιημένη CLS. Στο τμήμα της AMG υπάρχει η κατανόηση για το πώς μπορεί ένα μοντέλο να σχεδιαστεί και να έχει τα κατάλληλα χαρακτηριστικά για να οδηγηθεί στο δρόμο. Αυτό έγινε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο».
 
Τέλος να θυμίσουμε πως στο η νέα Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe εξοπλίζεται με τον V8 biturbo κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λτ. σε δύο version με ισχύ 585 και 639 ίππων και μια «μικρότερη» υβριδική επιλογή με τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λτ. να συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Στην πρώτη περίπτωση η GT 63, όπως ονομάζεται η έκδοση, έχει ροπή 800 Nm διαθέσιμη από τις 2.350-5.000 σ.α.λ., ενώ η κορυφαία GT 63 S διαθέτει 900 Nm ροπής από τις 2.500-4.500 σ.α.λ.. Η «πράσινη» GT 53 αποδίδει συνολική ισχύ 457 ίππων (435 ο βενζινοκινητήρα με 22 άλογα boost από το ηλεκτρικό μοτέρ) με 770 Nm ροπής (550 από το μοτέρ και 250 boost). Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στις δύο πρώτες περιτπώσεις είναι το 9άρι MCT αυτόματο κιβώτιο της AMG το οποίο συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic με μεταβλητή κατανομή ροπής και drift mode, ενώ η GT 53 εφοδιάζεται με το TCT αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με τετρακίνηση 4Matic.    

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις