Καμία διάθεση να εγκαταλείψει το diesel δεν υπάρχει από την BMW. Δείτε τι αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος για τα μοτέρ πετρελαίου της μάρκας.
Το diesel βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο κέντρο των επικριτικών σχολίων λόγω του σκανδάλου dieselgate που ξέσπασε πριν δύο περίπου χρόνια και είχε σαν αποτέλεσμα μια σειρά από σημαντικές εταιρείες να πάρουν την απόφαση να μειώσουν ή να «κόψουν» εντελώς τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις από την γκάμα τους.
Η BMW ωστόσο φαίνεται πως θεωρεί πως το diesel δεν έχει πει την τελευταία του λέξη και ότι μπορεί να έχει σημαντικό ρόλο και στο μέλλον. Μάλιστα, το υψηλόβαθμο στέλεχος της μάρκας, ο κ. Klaus Froehlich τόνισε σε δηλώσεις του ότι η BMW θα συνεχίσει να προσφέρει εκδόσεις diesel και στο μέλλον ενώ έπλεξε το εγκώμιο της μάρκας λέγοντας πως η BMW «προσφέρει πιθανότατα τα καλύτερα diesel μοτέρ» με τις πιο λίγες εκπομπές αερίων ρύπων στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Μπορεί λοιπόν τα περισσότερα 4κυλινδρα και 6κύλινδρα diesel σύνολα να έχουν εξασφαλίσει το μέλλον τους στην γκάμα, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο με τον υπερτροφοδοτούμενο από 4 turbo 3λιτρο κινητήρα που εξοπλίζει την M550d που η BMW αναφέρει ως «τον πιο ισχυρό 6κύλινδρο κινητήρα της αγοράς». Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το μοτέρ θα σταματήσει να προσφέρεται, αφού οι απαραίτητες διαδικασίες για την εξέλιξη του και την εναρμόνιση του με βάση τα όρια του νέου τεστ εκπομπών ρύπων WLTP θα κοστίσουν υπερβολικά.
Αυτό που είναι σίγουρο πάντως είναι ότι η BMW θα κόψει κάποιες από τις εκδόσεις diesel αφού τώρα υπάρχει μεγάλη πληθώρα από μοτέρ με ένα, δύο και τέσσερα turbo, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο ότι στο μέλλον θα υπάρξει μια μόνο έκδοση με διαφορετικά επίπεδα ισχύος.