Σύμφωνα με την βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, πρόκειται για
παράδοση που έχει τις ρίζες της στα πρώτα χρόνια της μάρκας το 1948, αλλά
καθιερώθηκε την δεκαετία του 1950. Ο ιδρυτής της εταιρείας, Colin Chapman, ονόμασε το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκεύασε χρησιμοποιώντας
λατινικούς αριθμούς (Mark I). Ενώ συνεχιζόταν η παραγωγή των Lotus,
με το 11ο κατά σειρά μοντέλο προέκυψε κώλυμα. Αν ήθελε να συνεχίσει την λατινική αρίθμηση (II,III, IV κτλ.) έπρεπε να το ονομάσει Mark XI, ωστόσο την περίοδο εκείνη (1956) υπήρξε η τάση να επιλεχθεί η ονομασία
Lotus XI.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Σε εκείνο το σημείο ο Chapman πήρε μία σημαντική για την μετέπειτα εξέλιξη της μάρκας απόφαση.
Απέσυρε την λατινική αρίθμηση και
αντί να χρησιμοποιήσει τον αραβικό αριθμό «11» ονόμασε το νέο του μοντέλο Lotus Eleven. Κατόπιν,
κάθε καινούργιο αυτοκίνητο (Εlise, Exige, Evora και Eviha)
κράτησε το γράμμα «E», όπως ακριβώς θα συμβεί και με το
Lotus Emira το οποίο
θα παρουσιαστεί την Τρίτη, 6 Ιουλίου.
Ειδικά για το Emira γνωρίζουμε πως
αποτελεί το τελευταίο όχημα των Βρετανών με κινητήρα εσωτερικής καύσης, μιας και θα ακολουθεί η πλήρης στροφή στα αμιγώς ηλεκτρικά. Η θυγατρική της Geely δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, αναμένεται ωστόσο να
χρησιμοποιήσει τον V6 3,5 λίτρων της Toyota, χωρίς βέβαια να αποκλείεται η έκπληξη με έναν
turbo 4κύλινδρο 2 λίτρων κινητήρα.