Αισιόδοξος φάνηκε ο πρόεδρος της Mazda Europe σε δηλώσεις του με τον ίδιο να αναφέρει συγκεκριμένα ότι το diesel δεν θα «κοπεί» αλλά θα συνεχίσει να προσφέρεται από τις περισσότερες μάρκες και στο μέλλον.
Μετά την Mercedes, φαίνεται πως και η Mazda δίνει την δική της ψήφο εμπιστοσύνης στους κινητήρες πετρελαίου και διαφωνεί με τις μάρκες που έχουν σπεύσει να ανακοινώσουν πως θα «κόψουν» όλες τις εκδόσεις diesel που διαθέτουν.
Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος της Mazda Europe, κ. Jeff Guyton εξήγησε πως το diesel είναι ακόμη πολύ σημαντικό γιατί αποτελεί την λύση σε αυτούς που ψάχνουν ένα μεγάλο αλλά οικονομικό σε κατανάλωση SUV. Τα ακριβή του λόγια ήταν: « Δεν θα δουλέψει όταν εξαναγκάζεις τους πελάτες να πάρουν αυτοκίνητα που παράγουν λιγότερο C02. Θέλουν τόσο τα SUV όσο και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Για αυτό και συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε κινητήρες diesel. Μπορούμε να κάνουμε αυτά τα μοτέρ πολύ φιλικά προς το περιβάλλον, ισχυρά και οικονομικά. Πιστεύουμε ότι είναι αυτή είναι καλύτερη λύση όσον αφορά το κόστος σε σχέση με την υβριδική τεχνολογία.»
Ο Guyton συνέχισε λέγοντας ότι το κλίμα είναι δυνατόν να αναστραφεί: «Το κακό κλίμα γύρω από το diesel θα ανατραφεί όταν ο νέος τρόπος μέτρησης των αερίων ρύπων υιοθετηθεί. Θα δούμε τότε ότι οι εκπομπές θα είναι πολύ καλές. Θα υπάρξουν αλλαγές στο κλίμα που επικρατεί αυτήν την στιγμή».
Τέλος, ο Guyton ξεκαθάρισε ότι η Mazda δεν σχεδιάζει να λανσάρει κάποιο μοντέλο μικρότερο από το Mazda2 σημειώνοντας: « Δεν θα κατασκευάσουμε κάποιο αυτοκίνητο για την κατηγορία «mini». Eίμαστε μεγάλοι αλλά όχι τόσο όσο άλλες εταιρείες και για αυτό πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας σε κατηγορίες με πολύ υψηλές πωλήσεις που έχουν απήχηση παγκοσμίως. Πρέπει να γίνει αντιληπτό πως η mini κατηγορία δεν υπάρχει στις ΗΠΑ και δεν σημειώνει καλές πωλήσεις σε Κίνα και Ρωσία.»