Νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο ετοιμάζει η VW, που ίσως αντικαταστήσει τα Up! και Polo. Θα το δούμε και σαν Skoda, μαζί με άλλο ένα ηλεκτρικό όχημα που θα λανσάρει η εταιρεία.
Η VW, με τα ID.3 και ID.4, προσφέρει ηλεκτρικές επιλογές σε 2 εκ των δημοφιλέστερων κατηγοριών, δηλαδή των compact hatchback και compact SUV, και ετοιμάζεται να εισέλθει και στην μικρή κατηγορία με το ID.1 που εξελίσσει.
Το νέο μοντέλο, αναμένεται να βασίζεται σε μια μικρότερη έκδοση της πλατφόρμας MEB τoυ ομίλου VW, που ονομάζεται MEB-Entry, και ίσως αντικαταστήσει τα VW Up! και Polo. Εκτός αυτού, υπάρχει πιθανότητα να το γνωρίσουμε και σε έκδοση Skoda, ως τον διάδοχο του Citigo.
Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της τσέχικης εταιρείας, Thomas Schäfer, είναι θετικός σε αυτή την ιδέα και δήλωσε πως «θα προσπαθούσαμε σίγουρα να ακολουθήσουμε κάτι τέτοιο. Αν η πλατφόρμα υπάρχει, θα μπορούσαμε να την χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε κάτι έξυπνο που σίγουρα θα φαινόταν εντελώς διαφορετικό. Είναι μια καλή πλευρά της οικογένειας, να μην χρειάζεται να κάνεις τα πάντα μόνος σου».
Το μικρό ηλεκτροκίνητο Skoda που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB-Entry θα θεωρηθεί ο άμεσος αντικαταστάτης του Citigo iV, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας. Ακόμα και αν δοθεί η έγκριση για την παραγωγή του όμως, δεν θα το δούμε νωρίτερα από το 2025, αφού η Skoda έχει ως προτεραιότητα να λανσάρει το Enyaq και άλλο ένα, επίσης ηλεκτροκίνητο, μικρότερο μοντέλο.
Ο κ. Schäfer ανέφερε: «Μία από τις μεγαλύτερες επικεντρώσεις μας αυτή τη στιγμή είναι να προχωρήσουμε με το Enyaq, αυτή είναι η πρώτη προτεραιότητα. Έπειτα, μαζί με τον Όμιλο, θα μπορούσαμε να εξελίξουμε ένα όχημα πόλης», και συμπλήρωσε πως είναι πιθανόν να δούμε στο μέλλον ένα ηλεκτρικό sedan περίπου στο μέγεθος της Octavia, το οποίο όμως θα ονομάζεται αλλιώς, αφού το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι «το σημαντικότερο μοντέλο μας».
Θεωρούμε πως η VW προχωρά επίσης και με την εξέλιξη του ID.2, ενός μικρού crossover που θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το ID.1 και τον διάδοχο του Skoda Citigo. Σύμφωνα με αναφορές, η εταιρεία θέλει να το διαθέσει σε πωλήσεις από το 2023, με εκτιμώμενη τιμή στη Γερμανία τα 20.000 ευρώ.