Καθώς το turbo lag αποτελούσε ανέκαθεν ένα μειονέκτημα των μοτέρ turbo, ένα κατατοπιστικό βίντεο μας δίνει να καταλάβουμε πως η Audi αντιμετώπισε αυτό το πρόβλημα στο SQ7!
Τα τελευταία χρόνια οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει στους turbo κινητήρες, όχι μόνο για να βελτιώσουν την απόδοση των μοτέρ των αυτοκινήτων τους αλλά ακόμα και για να βελτιώσουν την οικονομία καυσίμου.
Μάλιστα, η τεχνολογία πάνω στους turbo κινητήρες έχει αναπτυχθεί τόσο που πλέον έχει δοθεί λύση και στο φαινόμενο του turbo lag. Μία από τις πρώτες εταιρείες που το κατάφεραν ήταν η Αudi στο πετρελαιοκίνητο SQ7.
Όπως μπορείτε να δείτε αναλυτικά και στο παρακάτω video, το μοντέλο εξοπλίζεται με έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα που λειτουργεί μαζί με τον V8 4,0 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Στο δια ταύτα, ο ηλεκτρικός κομπρέσορας μπαίνει σε χρήση αμέσως μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι και προσφέρει άμεση έκλυση ισχύος πριν ακόμα oι υπερτροφοδότες turbo ενεργοποιηθούν.
Ο ηλεκτρικός κομπρέσορας αυτός λειτουργεί χάρη στο κύκλωμα των 48-Volt και προσφέρει ουσιαστικά άμεση επιτάχυνση, παίρνοντας για κλάσματα του δευτερολέπτου την θέση του turbo.