Η Mercedes συνεχίζει να εργάζεται προκειμένου να κατασκευάσει τη νέα GLB, με το γερμανικό SUV να εμφανίζεται στο δρόμο κατά τη διάρκεια δοκιμών, δείχνοντάς μας κάποια από τα χαρακτηριστικά του. Δείτε περισσότερα.
Μπορεί οι άνθρωποι της μάρκας να έχουν εγκαταστήσει ένα μαζικό καμουφλάζ που καλύπτει τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ωστόσο από το βίντεο εκτός από την τετράγωνη εμφάνιση, μπορούμε να δούμε τη πολύ μεγάλη μάσκα που έχει εγκατασταθεί στο εμπρόσθιο μέρος, αλλά και τον σχεδιασμό των εμπρόσθιων φλας τα οποία είναι σαν ένα κεφαλαίο ξαπλωτό «L».
Πολλές πληροφορίες δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους γύρω από το μοντέλο, ωστόσο οι πληροφορίες που στέλνουν οι κατάσκοποί μας από το εξωτερικό λένε πως το μοντέλο με την κωδική προς το παρόν ονομασία Χ 247 θα βασίζεται στο πάτωμα της επόμενης GLA. Το μήκος του θα είναι στα 4,55 μέτρα, η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται από τους μπροστινούς τροχούς, προαιρετικά θα είναι τετρακίνητο και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ όσον αφορά στις εκτός δρόμου ικανότητές του, αυτές θα καλύπτουν τις απαιτήσεις του κοινού στο οποίο απευθύνεται.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες η γκάμα της βενζίνης θα ξεκινάει από τα 1.600 κυβικά και θα συνεχίζει στα 2,0 λίτρα, με αντίστοιχες με τις τωρινές ιπποδυνάμεις (190 έως 252 PS θα είναι οι πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις). Οι σημαντικότερες «αλλαγές» θα γίνουν στους diesel κινητήρες. Συγκεκριμένα, ο 1,5 λίτρων της συνεργασίας με την Renault δεν θα προσφέρεται καθόλου και η γκάμα θα ξεκινάει με έναν μεγαλύτερου κυβισμού diesel, ο οποίος θα πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6d. Η μέγιστη ιπποδύναμη αυτού θα είναι τα 224 άλογα. Περνώντας, τέλος στις πιο γρήγορες εκδόσεις, σημειώστε πως θα υπάρχει έκδοση GLB 43 AMG με 300 άλογα, ενώ το αν θα υπάρξει η έκδοση GLB 63 AMG είναι ακόμη ανοικτό.
Τέλος, σίγουρο είναι το γεγονός ότι στην γκάμα θα υπάρχει μία plug-in και μία ηλεκτρική έκδοση (Η 243 είναι η κωδική ονομασία της). Κάτω από καπό αυτής θα βρίσκεται ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 50 kW. H ηλεκτρική έκδοση θα έχει έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 70 kW στον πίσω άξονα. Τέλος, όσον αφορά στην αυτονομία, υπολογίστε περίπου στα 400 χιλιόμετρα.