Ήρθε το Nissan Juke Hybrid
1/3/2022
Στη γκάμα του Nissan Juke έρχεται να προστεθεί μία νέα υβριδική έκδοση, αυτή του Juke Hybrid το οποίο παρουσιάστηκε και αναμένεται σε λίγο καιρό να έρθει στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πιο «πράσινο» με έμφαση στις επιδόσεις
Η Nissan παρουσίασε επίσημα το Juke Hybrid, τη νέα υβριδική έκδοση της δεύτερης γενιάς του μικρού SUV, με προτεραιότητα στις επιδόσεις αλλά κρατώντας την κατανάλωση και τους ρύπους σε αρκετά χαμηλά επίπεδα.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
25% περισσότερη ισχύς από το βενζινοκινητήρα
Το Nissan Juke Hybrid εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 94 ίππων και 148 Nm ροπής. Αυτός συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων και 205 Nm, καθώς και ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί ως μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Επιπλέον, συνδυάζεται με μια υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh και ένα έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η ιαπωνική μάρκα δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την συνδυαστική ισχύ του μοντέλου, αν και τόνισε πως το εν λόγω σύστημα μετάδοσης κίνησης παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα έκδοση με τον βενζινοκινητήρα, με τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου να αγγίζει το 40% σε περιβάλλον πόλης και έως και 20% στον αντίστοιχο μικτό. Πιο συγκεκριμένα, η κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 5,2 λτρ./100 χλμ., την ώρα που οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 118 γρμ./χλμ. σε μεικτό κύκλο.
Δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης
Αξίζει να αναφέρουμε πως η μπαταρία των 1,2 kWh μαζί με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης αλλά και τη λειτουργία e-Pedal, κάνουν το νέο Juke Hybrid να λειτουργεί και σαν ηλεκτρικό. Έτσι, μπορεί και ξεκινάει με 100% ηλεκτρική λειτουργία, αλλά και να φτάσει σε ταχύτητες έως και 55 χλμ./ώρα σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Αλλαγές στην εμφάνιση που βελτιώνουν τη ροή αέρα
Αλλαγές έχει δεχθεί και η εμφάνισή του νέο Juke Hybrid, με σκοπό να βελτιωθεί η αεροδυναμική του απόδοση, αλλά και για να κάνει αισθητή την παρουσία του νέου «εξηλεκτρισμένου» χαρακτήρα του, όπως δηλώνουν τα λογότυπα «Hybrid» σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Επίσης, στην μπροστινή μάσκα δεσπόζει το νέο λογότυπο της Nissan, ενώ μια μαύρη γυαλιστερή λωρίδα αποτελεί όμορφη λεπτομέρεια στο σημείο που συναντά το καπό. Η γρίλια πλέον έγινε μικρότερη και διχτυωτή, καθώς έγιναν τροποποιήσεις και στο αμάξωμα κάτω από τον προφυλακτήρα ώστε να βελτιωθεί η ροή του αέρα. Σε αυτήν συμβάλλει και η πίσω αεροτομή πάνω από το παρμπρίζ ώστε να έχει όσο το δυνατόν λιγότερους στροβιλισμούς πίσω από το αυτοκίνητο, καθώς και , τα ανασχεδιασμένα σπόιλερ των ελαστικών μπροστά από τους εμπρόσθιους τροχούς. Στους πίσω τροχούς υπάρχει ειδικό κάλυμμα για να εξομαλύνει τη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο. Τέλος, να αναφέρουμε πως υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο νέες ζάντες αλουμινίου 17 και 19 ιντσών.
Περιορισμένες αλλαγές στο εσωτερικό
Στην καμπίνα οι αλλαγές που συναντάμε, περιορίζονται στις μετρήσεις του υβριδικού συστήματος και τον τρόπο που παρουσιάζονται στον πίνακα οργάνων. Εξαιτίας της μπαταρίας 1,2 kWh, ο χώρος του πορτμπαγκάζ έχει μειωθεί στα 354 λίτρα, 68 λίτρα λιγότερα σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση. Αναδιπλώνοντας όμως τα πίσω καθίσματα, το διαμέρισμα αποσκευών παραμένει το κορυφαίο στην κατηγορία με 1.237 λίτρα, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν 553 χλστ. χώρο για τα γόνατα.
Και υβριδικό και Juke!
Νέα υβριδική έκδοση για το Nissan Juke.
25% περισσότερη ισχύ & 20% λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με το βενζινοκίνητο.
Δυνατότητα και αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.
Αρκετά χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων.
Με όλα τα παραπάνω εσύ ποιο θα διαλέξεις το Hybrid ή το βενζινοκίνητο;