autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Νέα φωτιστικά σώματα, ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα, δυναμιτίζουν την πρόσοψη.

Μοναδική coupe σχεδίαση που παραπέμπει σε premium κατηγορίες.

Ο εσωτερικό διάκοσμος έρχεται σχεδόν αυτούσιος από το Hatchback.

Hyundai i30 Fastback 1.0 120 PS

Διαβάστηκε από 7741 αναγνώστες - 19/12/2018

Είναι κουπέ; Είναι σεντάν; Κάτι καλύτερο. Είναι η Fastback έκδοση του i30 που είναι καταδικασμένη να εντυπωσιάζει. Η 5θυρη έκδοση του αγαπημένου μικρομεσαίου επαναφέρει την Hyundai στο προσκήνιο και επιβεβαιώνει το αισιόδοξο μέλλον της εταιρίας.

Πήραμε στα χέρια μας την έκδοση Style με τον 1.000άρη κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 120 ίππων. Turbo, όμορφο και γεμάτο τεχνολογίες ξεκινά από τα 17.650 και κάνει τον κόσμο να παραληρεί στο πέρασμα του.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Απαιτεί να το κοιτάξεις
Η Hyundai φέρνει στη ζωή ένα ολοκαίνουργιο και αρκετά τολμηρό σχέδιο. Κοιτώντας από μπροστά το νέο Fastback, θυμίζει αρκετά το ήδη αιχμηρό i30 Hatchback με τις διαφορές να επικεντρώνονται στους μεγαλύτερους αεραγωγούς και τα φώτα ημέρας που ενσωματώνονται στον προφυλακτήρα. Κοιτώντας το από πίσω, έχουμε ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο που θυμίζει έντονα, coupe μοντέλα, premium εταιριών. Μικρό παρμπρίζ, μεγάλη κλίση της οροφής που τελειώνει σε μία διακριτική αεροτομή και επιβλητικά φωτιστικά σώματα, δημιουργούν μία μοναδική εικόνα, μέρα-νύχτα. Τα τελευταία μάλιστα, ξεκινούν από το πλαϊνό μέρος και καταλήγουν στο πορτμπαγκάζ δείχνοντας το μέγεθος του αυτοκινήτου. 

Κινητήρας-επιδόσεις: Γεμάτος ο 1.000άρης. Πολύ καλό το κοντό σασμάν
Κάτω από το καπό του εντυπωσιακού αμαξώματος, συναντάμε τον 1.000άρη T-GDi Turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 120 ίππων και 171 Nm ροπής. Στην πράξη, το τρικύλινδρο μοτέρ παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πεντάλ, ενώ τραβάει από χαμηλά χωρίς να κρεμάει σε κάποιο σημείο των στροφών. Η μαγεία σε αυτό, κρύβεται στο σφικτής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο, το οποίο ανεβάσει αισθητά τις επιδόσεις, στο κάπως πιο βαρύ Fastback.  Τυπικά να αναφέρουμε το 0-100 σε 10.4 δευτ. H κατανάλωση του i30 Fastback σε πραγματικές συνθήκες αγγίζει τα 7.6 λτ./100χλμ. 

Εσωτερικό-χώροι: Μοντέρνο, ποιοτικό και άνετο για 5 ( όχι ψηλούς)
Ο εσωτερικός διάκοσμος δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτόν του Hatchback. Η 8 ιντσών οθόνη αφής στο ταμπλό διαθέτει μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας με smartphones και tablets, δημιουργώντας αρκετά hi-tech ατμόσφαιρα. Από κει και πέρα, συναντάμε μαλακή επένδυση σε μεγάλο μέρος του ταμπλό, πολύ καλή συναρμογή όπως συνηθίζει η Hyundai και προσεγμένο φινίρισμα. ¶ξια μνείας είναι τα συστήματα ασφαλείας Hyundai SmartSense με λειτουργίες όπως LKΑ και Smart Cruise Control.
Στον τομέα των χώρων, το μοντέλο είναι γενικότερα ευρύχωρο με περίσσιο χώρο για τα γόνατα, των ακόμα και τριών, πίσω επιβατών. Η coupe σχεδιαστική γραμμή όμως, ίσως είναι ένα πρόβλημα για ψηλούς επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 450 λτ. είναι υπεραρκετός, αν και το δάπεδό του είναι ρηχό.

Οδική συμπεριφορά: Στιβαρό και σίγουρο πάτημα με πολύ καλά φρένα
Οι μηχανικοί της Hyundai επέλεξαν να τοποθετήσουν εμπρός γόνατα ΜακΦέρσον και πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, δημιουργώντας ένα κατά 15% πιο σφικτό setup. Στην πράξη λοιπόν το Fastback  είναι πολύ σταθερό και άνετο καταπίνοντας εύκολα τα χλμ. σε ανοικτό δρόμο. Το τιμόνι είναι ακριβές (αν και λίγο ελαφρύ) και η sport αύρα του μοντέλου είναι εμφανέστατη σε δρόμο με στροφές.  Ευχάριστο, με μικρές κλίσεις και ουδέτερο, δεν θα σε αγχώσει στιγμή, ενώ το ESP θα επέμβει πολύ διακριτικά. Εντυπωσιακά και τα φρένα του που απαιτούν μόνο 37.0 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100χλ./ώρα.

Συμπέρασμα
Προσπερνάμε την κακή πίσω ορατότητα (λόγω σχεδίασης)  και τον ρηχό χώρο αποσκευών και επιμένουμε στην μοναδική εμφάνιση, την καλή ποιότητα, την οδική συμπεριφορά και φυσικά την προσιτή τιμή. Ολοκληρωμένο προφίλ για ένα αμάξι που επιτέλους έφερε κάτι διαφορετικό.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις