autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η εμφάνιση δε θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό και όπως είναι λογικό δεν προδίδει το εύρος των αλλαγών που θα γίνουν σε τεχνικό επίπεδο και το οποίο θα είναι σεβαστό.

Η βασική πηγή άντλησης τεχνολογιών θα είναι η τωρινή Χ5. To μεγάλο SUV της BMW δανείζει στη Χ3 και αρκετά αισθητικά στοιχεία.

Φυσικά και θα υπάρξει έκδοση Χ4, αν κρίνουμε από την μέχρι τώρα πορεία του μοντέλου. Το σχέδιο έχει ήδη εγκριθεί.

Για πρώτη φορά σε Χ3, θα υπάρχει κανονική έκδοση «Μ» όπως διαθέτουν ήδη οι Χ5 και Χ6. Η ισχύς στη Χ3 Μ θα ξεπερνά τους 420 ίππους.

Γνώριμο και το πίσω μέρος: η νέα Χ3 θα διαθέτει γνώριμη εμφάνιση αλλά και έκδοση «Μ» και plug-in υβριδική, ενώ φημολογείται ότι ίσως τη δούμε και ως 100% ηλεκτρική.

ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ - Νέα BMW X3

15/3/2017

Από την πρώτη γενιά της η Χ3 απέκτησε τη φήμη του σπορ SUV της μεσαίας premium κατηγορίας. Το νέο μοντέλο, το οποίο θα υποδεχτούμε φέτος, φυσικά και θέλει να κάνει το «three-peat»!

Στην τρίτη της γενιά ετοιμάζεται να μπει αισίως η X3. Το μεσαίο SUV της ΒMW θα το δούμε από φέτος ριζικά αλλαγμένο τουλάχιστον σε τεχνικό επίπεδο. Ο αντικειμενικός σκοπός για τη Χ3 είναι φυσικά να παραμείνει στο προσκήνιο ως ένα από τα πιο σπορτίφ ημίψηλα αυτού του μεγέθους, αν όχι το πιο σπορτίφ. 
 
Όλα πίσω – όχι στους τρικύλινδρους 
Η νέα Χ3, με τον κωδικό G01 θα είναι το πρώτο SUV της BMW το οποίο θα πατήσει στη νέα πλατφόρμα CLAR (CLuster ARchitecture). Αυτό είναι το δάπεδο το οποίο στηρίζει το οικοδόμημα της εταιρείας από τα μικρομεσαία και πάνω: Σειρές 3, 5, 6 και 7 αλλά και τα SUV X3, X4, X5, X6 και την επερχόμενη Χ7. Η βάση αυτή χρησιμοποιεί συγκεκριμένες αναλογίες χάλυβα και αλουμινίου, αλλά και κάποιες δόσεις ανθρακονημάτων όπου χρειάζεται προκειμένου να ρίχνει το βάρος στα συμβατικά μοντέλα της BMW, τη γκάμα εκτός των ηλεκτρικών δηλαδή. Έως και 100 κιλά λοιπόν αναμένεται ότι μπορεί να χάσει η νέα Χ3 έναντι της απερχόμενης (F25, 2010-2017). Οι εξωτερικές διαστάσεις δεν πρόκειται να διαφέρουν σημαντικά. Θα μεγαλώσουν προς κάθε κατεύθυνση, συμπεριλαμβανομένου και του μεταξονίου, αλλά η μεταβολή θα είναι οριακή. Φυσικά το νέο δάπεδο συνεπάγεται αυτόματα ότι η μετάδοση της κίνησης θα ξεκινά από τον πίσω άξονα ενώ για το SUV παραμένει ταμπού το ζήτημα του τρικύλινδρου μοτέρ το οποίο θα εφοδιάζει ωστόσο την επόμενη 3άρα.  
 
Συναίσθημα αλλά και λογική 
Η γκάμα θα στηριχτεί κατά βάση σε γνώριμα μηχανικά σύνολα βενζίνης και ντίζελ με τέσσερις και έξι κυλίνδρους και κυβισμό από 2,0 λίτρα και πάνω. Θα υπάρχει νέος εξακύλινδρος ντίζελ ενώ θα συνεχίσει κανονικά ο εξακύλινδρος βενζίνης στα 3,0 λίτρα. Ο τελευταίος θα συνθέτει την έκδοση Χ3 Μ40i με λίγο πάνω από 360 ίππους. Αργότερα όμως θα υπάρξει και αμιγές «M» μοντέλο. Πρόκειται για ένα αρκετά παλιό σχέδιο της BMW σχετικά με τη Χ3, το οποίο θα γίνει πράξη με την τρίτη γενιά μοντέλου τελικά. Μάλιστα, το αυτοκίνητο το οποίο έχουν δει οι περισσότεροι κατάσκοποι του χώρου αυτήν την περίοδο να κάνει δοκιμές και γρήγορους γύρους στο Νίρμπουργκρίνγκ είναι ακριβώς αυτό. Η ισχύς εδώ θα ανεβαίνει στους 422 ίππους. Αυτά για το συναίσθημα. Η λογική θα εκπροσωπείται από την plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα χρησιμοποιεί όμως diesel κινητήρα, 2,0 λίτρων. Η συνολική ισχύς του συστήματος οριοθετείται στα 252 άλογα ενώ η ηλεκτρική αυτονομία θα είναι η τυπική για τα μοντέλα των είδους: 50 χιλιόμετρα. Είναι άξιο μνείας όμως ότι η BMW προτίθεται να λανσάρει τη Χ3 και ως καθαρό, 100% ηλεκτρικό μοντέλο. Αυτό θα σημαίνει αλλαγή της ηλεκτρικής στρατηγικής της εταιρείας αφού θα δημιουργεί τέτοιες εκδόσεις και εκτός της BMW i

Ντιζάιν: με επιρροές από τη Χ5 
Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση οι αλλαγές δε θα είναι μεγάλες. Η πλαϊνή επιφάνεια θα τονιστεί για να αποπνέει περισσότερο αθλητικό στιλ, η μάσκα εμπρός θα είναι πιο κάθετη από ότι σήμερα ενώ και το πίσω μέρος θα φρεσκαριστεί με λίγο μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα. 
 
Η βασική πηγή έμπνευσης εδώ θα είναι η Χ5 ενώ στο εσωτερικό θα είναι πιο δυνατή η επίδραση της Σειράς 7. Αυτό θα έχει ως συνέπεια ένα εντελώς νέο ταμπλό με μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο και πίνακα οργάνων με εμφάνιση «black panel», με σβηστό τον κινητήρα δε θα φαίνονται τα όργανα δηλαδή τα οποία θα είναι πλήρως digital απεικονίσεις. Φυσικά τα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα είναι πολλά και εντυπωσιακά αφού και εδώ θα υπάρξει επαφή με τα μεγάλα σεντάν της εταιρείας.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις