2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Kia Niro Hybrid: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 6016 αναγνώστες - 4/8/2023
Ήρθε η ώρα περάσουμε στην αξιολόγηση του υβριδικού Kia Niro των 141 ίππων στους τομείς κατανάλωσης, χώρων, επιδόσεων και εγγυήσεων, και να δούμε πώς τα πάει συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Kia Niro | Καλύτερο Μικρομεσαία SUV Hybrid | Χειρότερο Μικρομεσαία SUV Hybrid | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 4,2 | 3,5 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 6 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6 | 4,1 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 7,8 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,1 | 5 | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | 7,5 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 700 | 1049 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 597 | TOYOTA C-HR 2.0 HSD 184 PS e-CVT 184ps | |
Κατανάλωση | 75% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 16,5 | 18,5 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 12,6 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6,5 | 7,5 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 2,1 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,4 | 1,41 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 1,33 | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 451 | 616 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 283 | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | |
Χώροι | 79% | |||||
Είδος | Hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1580 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 141 | 230 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 116 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 265 | 350 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 148 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,67 | 7,7 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 12,8 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 8,5 | 4,9 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 9 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 66% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 7 | 7 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 3 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 5 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,42 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,82 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,54 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,72 | |||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 42 | 55 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 40 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16 | 20 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 14,8 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1474 | 1420 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 2015 | TOYOTA COROLLA CROSS 2.0 HYBRID 197 PS 4x4 197ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1580 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 141 | 230 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 116 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5700 | |||||
Ροπή (Nm) | 265 | 350 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 148 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 4000 | |||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 34,8 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | 38,5 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 4,4 | 4,4 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 5,8 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 100 | 100 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 144 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps |
Όπως αναφέραμε ήδη, το Kia Niro με τα 141 άλογα διαπρέπει στη μέση πραγματική κατανάλωση, που είναι μόνο 0,1 λτ/100 χλμ μεγαλύτερη από το νικητή της κατηγορίας. Αντίστοιχα, καλύτερη από το μέσο όρο είναι και η κατανάλωση σε αστικό κύκλο, η οποία μετρήθηκε 4,2 λτ/100 χλμ, δηλαδή 0,7 λτ/100 χλμ παραπάνω από το κορυφαίο μοντέλο στον συγκεκριμένο τομέα.
Περνώντας στην ευρυχωρία του εσωτερικού, το Kia Niro βαθμολογείται με 79 στα 100 και είναι ανώτερο του μέσου όρου σε κάθε μέτρηση.
Πιο αναλυτικά, το πίσω κάθισμα 1,4 μέτρων είναι ιδιαίτερα φαρδύ (1 εκατοστό στενότερο από το κορυφαίο μοντέλο στη συγκεκριμένη μέτρηση), ενώ ο χώρος για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επιβατών (6,5 και 16,5 εκατοστά αντίστοιχα) θεωρούνται επίσης πολύ καλοί για την κατηγορία τους.
Το υβριδικό Kia Niro με τα 141 άλογα είναι ένα οικογενειακό SUV που εστιάζει στην χαμηλή κατανάλωση, έτσι δεν δρέπει ιδιαίτερες δάφνες στις επιδόσεις. Αντιθέτως, ξεχωρίζει για την 7ετή εγγύηση, η οποία είναι η μεγαλύτερη της αγοράς.