autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Tο SCG004C θα είναι αγωνιστικό και αναμένεται να συμμετάσχει στις κατηγορίες GTE, GT3 ή GT4, ενώ το SCG004CS πρόκειται για τη νόμιμη έκδοση του αγωνιστικού μοντέλου.

Tο 004CS θα πωληθεί σε ιδιώτες, ενώ η φίρμα σκοπεύει να κατεβάσει το αγωνιστικό μοντέλο στον αγώνα Nurburgring 24 ώρες το 2020.

Με κινητήρα από GT-R τα SCG004C και 004CS

11/5/2018

Πριν από λίγες ημέρες η Scuderia Cameron Glickenhaus, έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες teaser που έδειχναν τα δύο νέα μοντέλα SCG004C και SCG004CS, που βασίζονται στο μοντέλο SCG004S ωστόσο πλέον έρχονται περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τα μηχανικά σύνολα.

Αρχικά θα πρέπει να θυμίσουμε πως το SCG004C θα είναι αγωνιστικό και αναμένεται να συμμετάσχει στις κατηγορίες GTE, GT3 ή GT4, ενώ το SCG004CS πρόκειται για τη νόμιμη έκδοση του αγωνιστικού μοντέλου, για να κυκλοφορήσει στους δρόμους.
 
Σύμφωνα με τις νέες πληροφορίες όπως το κανονικό SCG004S, τόσο το 004C όσο και το 004CS θα χρησιμοποιήσουν μια τροποποιημένη έκδοση του κινητήρα VR38DETT V6 twin-turbo 3,8 λίτρων που τροφοδοτεί το Nissan GT-R. Σε ότι αφορά την ισχύ του αγωνιστικού 004C θα εξαρτηθεί σύμφωνα με τους κανόνες που διέπουν τους αγώνες που θα λάβει μέρος, ενώ το στάνταρ αυτοκίνητο για το δρόμο θα έχει περίπου 690 ίππους, με την ισχυρότερη έκδοσή του να φτάνει περίπου στα 900 άλογα.

Στο εσωτερικό του λέγεται πως, το SCG004C διαθέτει κεντρική θέση οδήγησης παρόμοια με την κλασσική McLaren F1, ενώ ένα μεγάλο ταχύμετρο και ένα στροφόμετρο έχουν πάρει θέση στο ταμπλό, όντας σε τέτοια θέση που να μη δυσκολεύουν τον οδηγό να πάρει την απαραίτητη πληροφόρηση.
 
Ενώ το 004CS θα πωληθεί σε ιδιώτες, η φίρμα σκοπεύει να κατεβάσει το αγωνιστικό μοντέλο στον αγώνα Nurburgring 24 ώρες το 2020. Τέλος, η τιμή σχετικά με το κόστος αγορά του 004CS δεν έχει γίνει γνωστή, ωστόσο η φίρμα αναμένεται να βγάλει από τη γραμμή παραγωγής μέχρι και 325 μονάδες τόσο του 004S και 004CS.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις