Μπορεί το Stinger να προσφέρει μια πιο σπορτίφ νότα στην γκάμα της Κia, ιδιαίτερα στην GT έκδοσή του, ωστόσο φαίνεται πως η μάρκα δεν έχει κανένα σκοπό να ακολουθήσει το παράδειγμα της Hyundai και να φτιάξει το δικό της «Ν» τμήμα υψηλών επιδόσεων, αφού κάτι τέτοιο θα έκανε την Κia άμεσο ανταγωνιστή της Hyundai και θα κόστιζε αρκετά χρήματα.
Ο ίδιος ο Albert Biermann, επικεφαλής των Ηyundai και Kia ξεκαθάρισε πως η Kia δεν θα κυνηγήσει τα Ν μοντέλα, και ότι τα GT μοντέλα της, αν και θα τοποθετηθούν στην κορυφή της γκάμας, δεν θα είναι τόσο ισχυρά για να αποτελέσουν ανταγωνιστές των Ν μοντέλων.
Τα ακριβή του λόγια ήταν: «Για την Κia, δεν υπάρχει κάποια απόφαση να ασχοληθεί με μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Το κάναμε με την Hyundai και υπάρχει η απόφαση να μην γίνει το ίδιο με την Κia. Oι GT εκδόσεις θα είναι λογικές. Όταν θέλεις να φτιάξεις μοντέλα υψηλών επιδόσεων, πρέπει να δουλέψεις σε πίστα και τότε το κόστος ανεβαίνει και η δουλειά γίνεται δύσκολη. Το επόμενο βήμα δεν είναι εύκολο».
Με το νέο Ceed να έχει λάβει ήδη GT έκδοση, δεν πρέπει να περιμένουμε κάποια πιο ισχυρή έκδοση. Η γκάμα GT πάντως αναμένεται να μεγαλώσει και θα συμπεριλάβει και το Κia Forte σπορ σεντάν αρκετά σύντομα.