Η Ιαπωνική βιομηχανία επιδιώκει να συναρπάσει το αγοραστικό κοινό της, με νέο κινητήρα, που θα χρησιμοποιηθεί αρχικά στο νέο Mazda 6, αλλά και πάνω σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα.
Κινήσεις για να κάνει την γκάμα της πιο ελκυστική στο κοινό κάνει τα τελευταία χρόνια η Mazda προχωρώντας στην παρουσίαση μοντέλων όπως το νέο Mazda 3 και το νέο Mazda CX-5 crossover. Πέρα από τα νέα της αυτοκίνητα όμως, η εταιρεία φαίνεται πως θέλει να κατασκευάσει και ένα μοτέρ που θα προσελκύσει το δικό του κοινό.
Μετά από έντονη φημολογία το τελευταίο χρονικό διάστημα, η Mazda επιβεβαίωσε πως θα κατασκευάσει έναν νέο 6κύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα τεχνολογίας Skyactiv-X και έναν με ίδιο αριθμό κυλίνδρων σε ίδια διάταξη στο diesel με τεχνολογία Skyactiv-D. Με αυτόν τον τρόπο η Mazda θα μπει στο πολύ κλειστό club των εταιρειών που προσφέρουν κάποιον τέτοιο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα.
Παράλληλα, αποκαλύφθηκαν και μια σειρά από άλλες τεχνολογίες που θα βοηθήσουν την Mazda να διεκδικήσει μεγάλο μερίδιο αγοράς στην Γηραιά Ήπειρο. Κατ αρχάς, έγινε γνωστό πως η εταιρεία θα λανσάρει ένα νέο ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο, μια ηλεκτρική πλατφόρμα αλλά και ένα «Large Architecture» δάπεδο που θα μπορεί να εξοπλιστεί με ήπια και plug-in υβριδικά σύνολα και με σύστημα τετρακίνησης προαιρετικά (ως στάνταρ τα μοντέλα θα είναι πισωκίνητα).
Όλα τα παραπάνω θα λανσαριστούν στην αγορά την χρονική περίοδο από το 2020 μέχρι το 2025. Το πρώτο μοντέλο που πιθανότατα θα εξοπλιστεί με πολλά από τα παραπάνω θα είναι το Mazda 6, αφού αναμένεται να βασιστεί πάνω στην προαναφερθείσα πισωκίνητη πλατφόρμα και να φορέσει το 6κύλινδρο σε σειρά μοτέρ.