Ο Ηλεκτρικός Μαραθώνιος για το 2018 ξεκίνησε στις 18 Σεπτεμβρίου έξω από την Εθνική Λυρική Σκηνή του Ταλίν της Εσθονίας και θα λήξει στις 29 Σεπτεμβρίου, περνώντας από 10 χώρες, με στάσεις σε 37 πόλεις. Για πρώτη φορά, τα περίπου 40 ηλεκτρικά οχήματα θα ακολουθήσουν τη διαδρομή του Ράλι Ταλίν-Μόντε Κάρλο, που λάμβανε χώρα στη δεκαετία του 1930. Επίσης, σημειώνεται πως, ο Μαραθώνιος είναι υπό την αιγίδα του Πρίγκιπα Αλβέρτου του 2
ου του Μονακό
Η μορφή του μαραθωνίου έχει αλλάξει σε σχέση με τα τελευταία χρόνια. Φέτος, οι αγώνες διεξάγονται σε δύο κατηγορίες μεταξύ πανεπιστημίων από έξι διαφορετικές χώρες που χρησιμοποιούν τα ίδια
νέα Nissan LEAF των 40 kWh και στη λεγόμενη «ανοιχτή» κατηγορία με απεριόριστο αριθμό διαφορετικών τύπων ηλεκτρικών οχημάτων. Όλοι οι οδηγοί ηλεκτρικίνητηων οχημάτων είναι ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν, δήλωσε ο Jόri Tamm, Επίτιμος Πρόξενος του Πριγκιπάτου του Μονακό και επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής.
Παρουσίαση: Nissan LEAF: Ένα πεντάλ είναι αρκετό
Έπειτα, αξίζει να αναφερθεί πως, το
ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Nissan τιμάται από 32.990 ευρώ στη χώρα μας έχοντας στη φαρέτρα του τρία εξοπλιστικά πακέτα: Acenta, N-Conecta και Techna. Το βασικό πακέτο Acenta χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα πλήρες σε εξοπλισμό καθώς περιλαμβάνει μεταξύ άλλων intelligent cruise control, λειτουργία e-pedal, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, προβολείς ομίχλης, 6 αερόσακους, αιθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες 16 ιντσών, φίμε τζάμια, δερμάτινο τιμόνι, όπως επίσης και σύστημα infotainment Nissan Connect EV με οθόνη αφής 7 ιντσών και όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας (Bluetooth, USB, Aux, Android Auto και Apple CarPlay).
Nissan LEAF: Με περισσότερα χλμ αυτονομίας
Επιπλέον, το νέο LEAF εφοδιάζεται με όλα τα καλούδια της ιαπωνικής φίρμας στον τομέα της ασφάλειας: προειδοποίηση τυφλού σημείου, ευφυές σύστημα φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, υποβοήθηση υψηλής σκάλας προβολέων κ.α. Υπενθυμίζουμε, τέλος, πως το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan έχει ως πηγή ενέργειας μια μπαταρία ιόντων λιθίου 40 kWh, η οποία συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προσφέρει στο Leaf ισχύ 150 ίππων και 320 Nm ροπής.