4 φωτογραφίες »

Με 7 προφίλ οδήγησης το νέο Ford Explorer

11/1/2021

Δεν αρκούν μόνο οι 457 ίπποι και τα 825 Nm ροπής ώστε το Ford Explorer να μην σταματά πουθενά. Γνωρίστε τα προφίλ οδήγησης του, συμμάχους σε όποιο εμπόδιο κι αν βρεθεί στον δρόμο του!

 
 
Το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid είναι ένα από τα 18 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα που θα δούμε από την εν λόγω φίρμα μέσα στο 2021 και το βασικότερο στοιχείο του είναι ότι «παίζει» εντός έδρας σε κάθε τερέν. Η συνδυαστική ισχύς των 457 ίππων και τα 825 Nm ροπής συνδυάζονται με ένα ικανό σύστημα τετρακίνησης που μπορεί να ανταπεξέλθει ακόμα και με επιπλέον βάρος ρυμούλκησης 2.500 κιλών. Ας την γνωρίσουμε καλύτερα!

Ονομάζεται «Intelligent All-Wheel Drive» και εξοπλίζεται με δεκάδες αισθητήρες που αναλύουν διάφορες παραμέτρους, όπως η ολίσθηση κάποιου τροχού. Η κατανομή της ροπής προσαρμόζεται σε κάθε τροχό μέσα σε 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ενώ το πρόγραμμα οδήγησης περιλαμβάνει ρυθμίσεις για κάθε κατάσταση που μπορεί να συναντήσει κανείς. Αναλυτικότερα, υπάρχουν οι εξής ρυθμίσεις:



- Normal: Για κανονικές συνθήκες οδήγησης στον δρόμο.
- Eco: Εξοικονόμηση καυσίμου και όσο το δυνατόν πιο οικονομική οδήγηση
- Sport: Για πιο σπορ και δυναμική οδήγηση.
- Trail: Για αποτροπή ολισθησης των τροχών και βελτιωμένη ευστάθεια σε ασταθείς ή χαλαρές επιφάνειες.
- Deep Snow - Sand: Για μεγαλύτερη ροπή πίσω, ταχύτερη αλλαγή σχέσεων και βελτιωμένο έλεγχο ευστάθειας.
- Slippery: Για βελτιωμένη πρόσφυση και μειωμένη διολίσθηση των τροχών.
- Tow/Haul: Για να αλλάζει σχέση πιο νωρίς το κιβώτιο ταχυτήτων, για πιο ομαλή αλλαγή σχέσεων και συνεχή εφαρμογή του ελέγχου αναδίπλωσης ρυμουλκουμένου (TSC).

Τέλος, αξίζει να τονίσουμε ότι το κάθε πρόγραμμα οδήγησης έχει την δική του γραφική απεικόνιση στον ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 12,3 ιντσών, ενώ δεν απουσιάζει το σύστημα «Hill Descent Control» ώστε η πορεία του οχήματος να είναι πιο ελεγχόμενη σε κακοτράχαλες διαδρομές.